متا قابلیت جدید فیدهای سفارشی را در اپلیکیشن «تردز» متعلق به اینستاگرام، راهاندازی کرد. این ویژگی که به کاربران امکان میدهد فیدهای خود را براساس افراد و موضوعات مورد علاقهشان تنظیم کنند، از روز سهشنبه به صورت جهانی در دسترس قرار گرفت. کاربران میتوانند با جست و جوی موضوع یا پروفایل، فیدهای دلخواه خود را […]
متا قابلیت جدید فیدهای سفارشی را در اپلیکیشن «تردز» متعلق به اینستاگرام، راهاندازی کرد. این ویژگی که به کاربران امکان میدهد فیدهای خود را براساس افراد و موضوعات مورد علاقهشان تنظیم کنند، از روز سهشنبه به صورت جهانی در دسترس قرار گرفت.
کاربران میتوانند با جست و جوی موضوع یا پروفایل، فیدهای دلخواه خود را ایجاد کرده و از این پس با کشیدن صفحه اصلی به پایین، میان گزینههای «برای شما»، «دنبالکنندگان» و فیدهای سفارشی جابه جا شوند. این قابلیت تنها چند روز پس از اعلام مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، مبنی بر آزمایش آن در تردز، معرفی شد و به عنوان تلاشی برای رقابت با بلواسکای، پلتفرم میکروبلاگینگ در حال رشد، در نظر گرفته میشود.
به گزارش رویترز، بلواسکای به کاربران امکان میدهد لیستها و فیدهای خود را تنظیم کرده و مدیریت محتوا را براساس ترجیحات خود انجام دهند بنابراین در هفتههای اخیر افزایش چشمگیری در تعداد کاربران خود داشته است. خروج افراد و شرکتهای سرشناس از شبکه اجتماعی ایکس، متعلق به ایلان ماسک، بهویژه در پی تحولات مرتبط با انتخابات ریاستجمهوری آمریکا، باعث جذب کاربران بیشتر به این پلتفرم شده است.
جی گریبر، مدیرعامل بلواسکای، اعلام کرد در هفته گذشته روزانه نزدیک به یک میلیون کاربر به این پلتفرم پیوستهاند و تعداد کل کاربران تا عصر چهارشنبه به بیش از بیست میلیون و هفتصد هزار نفر رسیده است. با وجود این رشد چشمگیر، بلواسکای هنوز فاصله زیادی با رقبای اصلی خود دارد. تردز، که بیش از دویست و هفتاد و پنج میلیون کاربر فعال ماهانه دارد، همچنان یکی از رقبای اصلی محسوب میشود.
سخنگوی «تردز» اعلام کرد که این پلتفرم تنها در ماه نوامبر بیش از پانزده میلیون ثبتنام جدید داشته و طی سه ماه گذشته بهطور میانگین روزانه یک میلیون کاربر جدید جذب کرده است.
انتهای پیام/ عکس از رویترز
Saturday, 23 November , 2024