سردار گودرزی گفت: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام زنان جهان است و ایشان مصداق بارز سوره کوثر، سوره دهر و آیه مباهله است.

به گزارش گویای صنعت، سردار “احمدعلی گودرزی” در همایش فضای مجازی و خانواده فرصت ها و تهدیدها که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور خانواده کارکنان ستاد مرزبانی فراجا برگزار شد، با تبریبک ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) بانوی برجسته دنیای اسلام است که علاوه بر خصائص برجسته عفت، سیاسی و اجتماعی، دشمن شناس خوبی و دشمنان اسلام را به خوبی می شناخت.

وی با اشاره به منش حضرت فاطمه زهرا (س)، افزود: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام زنان جهان است و ایشان مصداق بارز سوره کوثر، سوره دهر و آیه مباهله است.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه امروز، روز مسرت بخش و زیبایی می باشد که با حضور شما همسران با بصیرت کارکنان ستاد مرزبانی فراجا همراه شده است، تصریح کرد: همسران شما برای خدمت در تأمین امینت پایدار مرزهای کشور تلاش می کنند و شما خانواده های گرامی با بصیرت و مسئولیت پذیری و پیروی از سیره حضرت فاطمه زهرا (س) در کنار و همراه همسران و فرزندان خود هستید.

سردار گودرزی با تأکید بر افتخار و تکریم از خانواده مرزبانان، اظهار کرد: شکر خداوند منان امروز بستری فراهم شد تا در این روز میمون و مبارک در کنار شما همسران و فرزندان کارکنان ستاد مرزبانی فراجا باشیم.

وی در ادامه سخنان خود، بر آسیب های حضور در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: فضای مجازی؛ فضای حکمرانی داده هاست و رسانه ها نقش مهمی در آگاه سازی جامعه دارند، امروزه بعضی از جوانان و نوجوانان به حضور در فضای مجازی و اینترنت اعتیاد پیدا کردند و ذهنیت آنان؛ آماده آسیب های اجتماعی و روانی حضور در فضای مجازی نیست.

این مقام ارشد مرزبانی انتظامی کشور با اشاره بر ضرورت مراقبت از جوانان و نوجوانان در خانواده ها، افزود: برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی، باید تهاجم فرهنگی و مصادیق آسیب ها را خوب بشناسیم و در کنار فرزندانمان باشیم تا شکافی بین نسل جوان و قدیمی ایجاد نشود.

وی اظهار داشت: کمبود وجود پدران را که در تأمین امنیت پایدار مرزها نقش دارند، با توسل بر قرآن و اعتقاد قلبی تکمیل کنید، چرا که شما مادران نقش حیاتی و اثرگذاری در تربیت فرزندان دارید.

سردار گودرزی در خاتمه بر حفظ هویت ملی و مذهبی تأکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ اصیل دینی؛ پیرو فرمایشات حضرت فاطمه زهرا (س) مورد تأکید است تا بتوانیم زشتی ها و پلشتی ها را از خودمان و فرزندانمان دور کنیم.