همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲؛ بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در مصلی امام خمینی (ره) برگزار، که پلیس راهور فاتب نیز با برپایی غرفه دستاوردهای علمی در این نمایشگاه حضور فعال؛ چشمگیر و پربازدید کننده ای داشته است.

به گزارش گویای صنعت، غرفه پلیس راهور فاتب با حضور سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور فاتب، سردار هاشمی از روسای اسبق پلیس راهور فاتب؛ سرهنگ کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب، سرهنگ زندیه رییس مرکز تحقیقات کاربردی فاتب و سرهنگ سلطانی رئیس منطقه ۷ پلیس راهور فاتب و تعدادی از همکاران افتتاح و شروع به کار نمود که محققان و پژوهش گران و ایده پردازان زیادی از شرکت های دانش بنیان؛ دانشگاه های مطرح در زمینه طرح های صنعتی؛ پارک های علم و فناوری به غرفه پلیس راهور فاتب مراجعه و بر اساس تقاضاهای فناورانه پلیس راهور ابراز تمایل و علاقمندی به همکاری در راستای ارائه طرح های صنعتی به منظور کاهش تصادفات و همچنین کاهش تراکم ترافیک؛ نمودند.

سرهنگ موسوی پور رئیس محترم پلیس راهور تهران بزرگ طی بازدید از غرفه های پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی و دانشگاه تربیت مدرس و ..‌. موضوعات فناورانه و پژوهشی پلیس راهور فاتب را مطرح و از ایده پردازان و محققان جوان درخواست همکاری با پلیس راهور فاتب را نمودند. ایشان فرمودند از طرح هایی که در زمینه کاهش تصادفات موتورسیکلت سواران؛ کاهش تصادفات عابران پیاده و انضباط بخشی به ترافیک باشد استقبال می نمایند.
به گفته سرهنگ جوادنژاد در غرفه پلیس راهور فاتب که با همکاری معاونت آموزش و فرهنگ ترافیک؛ معاونت فاوا پلیس راهور فاتب و سایر معاونتها و همکاران محترم راه اندازی گردید سیر تحول و پیشرفت تجهیزات پلیسی از جمله دست افزارهای هوشمند؛ ترسیم الکترونیکی کروکی؛ دوربین البسه؛ موتورسیکلت ثبت تخلفات ساکن؛ کتابهای تالیف شده و طرح های صنعتی محقق شده و … به نمایش گذاشته شده است.