فرمانده مراکز آموزشي انتظامی کشور گفت:از خرداد ماه سالجاري حفظ قرآن در مراکز آموزشي فراجا با شيب تندي در حال اجرا بوده که بيش از 2 هزار حافظ قرآن تربيت شده است.

به گزارش گویای صنعت، سردار”حسن هوشیار” در دومین آیین تجلیل از حافظان مراکز آموزشی در آموزشگاه علمی تخصصی ولیعصر(عج) تبریز اظهار داشت:استفاده از فرهنگ غنی قرآن و نهج البلاغه از خرداد ماه سالججاری با شیب تندتری در دستور کار مراکز آموزشی فراجا قرار پرفته که در این مدت بیش از ۲ هزار حافظ جزء ۳۰ قرآن در این مراکز تربیت که پس از آزمون سازمان تبلیغات اسلامی و داوران سازمان عقیدتی سیاسی موفق به اخذ گواهینامه شدند.

وی در ادامه به اولویت اصلی و هفت گانه ماموریتی فراجا اشاره کرد و گفت:یکی از اولویت های اصلی حفظ قرآن و نهج البلاغه در بین کارکنان فراجا است که مرکز آموزشی فراجا نیز با استفاده اساتید درون سازمانی نسبت به تربیت حافظان قرآن در کنار برنامه های آموزشی و در اوقات فراغت به این مهم اهتمام داشته است.
فرمانده مراکز آموزشی انتظامی کشور در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و تعامل سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و همچنین فرماندهان آموزشی تاکید کرد:بزگترین صیانت برای کارکنان و فراگیران آموزشی حفظ قرآن بوده که برای بقیه خدمت در این سازمان بزرگ آماده و مهیا خواهند شد.