بیزنس مستری، کتاب منتخب کارآفرینان پیشرو است که برای همراهی با کسب‌وکارهای صنایع مختلف در هر مختصاتی از جهان در سال 1402 توسط حسین طاهری نوشته شد تا نتیجه‌اش بازتابی از موفقیت‌ها، سودآوری‌ها و تاثیرگذاری‌های یک کسب‌وکار برای جامعه‌ی مشتریانش باشد.

به گزارش گویای صنعت، بیزنس مستری، کتاب منتخب کارآفرینان پیشرو است که برای همراهی با کسب‌وکارهای صنایع مختلف در هر مختصاتی از جهان در سال ۱۴۰۲ توسط حسین طاهری نوشته شد تا نتیجه‌اش بازتابی از موفقیت‌ها، سودآوری‌ها و تاثیرگذاری‌های یک کسب‌وکار برای جامعه‌ی مشتریانش باشد. نوشته شد که کارآفرینان هرآنچه را که باعث از کار افتادن علائم حیاتی سازمانشان می‌شود، شناسایی و رفع کنند تا بتوانند در هر اقتصادی به حرکت خود ادامه دهند. نوشته شد تا تیم‌های سازمانی بتوانند تغییرات بازار و اقتصاد را به فرصت‌ها وسکوی پرتاب اقتصادی تبدیل کنند.کتاب بیزنس مستری از آن جهت نوشته شد که چشم‌اندازهای بزرگ یک صنعت قابل دسترسی ومسیرهای مبهم تا جای ممکن قابل پیش بینى باشند.
کتاب بیزنس مستری اثر پرافتخار از نویسنده ایرانی در کسب کار در سال اول انتشار با ۱۱ چاپ (۱۱ هزار نسخه) به پرفروش‌ترین کتاب کسب‌وکار ایران مبدل شد و هم اکنون در ۲۸ کشور جهان از طریق سایت آمازون، فروشگاه‌های بین‌المللی Good Reads ، ABE Book، Thrift Book ، و کمپانی بانز اند نوبل، پرشبکه ترین فروشگاه های زنجیره ای کتاب در سراسر دنیا، عرضه گردیده است.