رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محل و دستگیری 3 نفر فعال غیر مجاز ارزی خبرداد و گفت: در این دفتر اقدام به انجام خرید و فروش غیرقانونی انواع ارز می نموند.

به گزارش گویای صنعت،سرهنگ “کارآگاه مهدی افشای” توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به دستگیری فعالان غیرمجاز بازار ارز در محدوده خیابان الهیه شدند.
ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در مبارزه با اخلال گران بازار ارز مشخص گردید افرادی در دفترخود واقع در خیابان الهیه ، اقدام به فعالیت غیر مجاز ارزی می نمایند. لذا عوامل این پلیس مبادرت به شناسایی و دستگیری ۳ نفر از فعالان غیرمجاز ارزی که اقدام به خرید و فروش غیرقانونی انواع ارز می نمودند، کردند.
جناب سرهنگ افشاری افزود: در بازرسی از دفتر کار این افراد که فاقد هرگونه جواز کسب و تابلو بود، مقادیری انواع ارز شامل: مقدار ۴۳۸۰۰ دلار آمریکا، ۲۶۰۰ لیر ترکیه، ۶۷۰۰ یورو به ارزش تقریبی ۳ میلیارد تومان و تعداد زیادی اسناد و مدارک و مستندات مربوط به فعالیت غیر مجازی ارزی کشف که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی گردید.
این مقام انتظامی افزود: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.