سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران از آحاد مردم ولایتمدار استان تهران دعوت می نماید، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند و حضور همیشگی و پرشکوه خود را به رخ جهانیان بکشند.

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ و ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برافکندن نظم قدیم مبتنی برسلطه و پی افکندن نظم جدید مبتنی برعدالت، آزادی و کرامت انسانی در هندسه قدرت جهانی بود که ایران را به یک «قدرت برتر» منطقه‌ای و بازیگر توانمند در عرصه معادلات بین‌المللی تبدیل و در ادامه با نفوذ منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای گفتمان خود، نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر مدرن گردید.
بار دیگر بیست و دوم بهمن ماه فرا رسید و عطر و بوی شهدا در شهرها و روستاهای کشور به مشام می‌رسد و در ایامی که طراوت و رنگ و بوی استقلال و آزادی برای مردم ایران دارد، یاد و خاطره شهیدان در ذهن‌ها زنده می‌شود.
«یوم‌الله ۲۲ بهمن» روز شکست منطق قدرت استکبار جهانی در برابر قدرت منطق ایران اسلامی است و حضور حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نمایش اتحاد و اقتدار ملی و انسجام اسلامی و حفظ و تقویت وحدت میان مردم و مسئولان نظام و متضمن امنیت ایران اسلامی در برابر گزند حوادث روزگار خواهد بود.
امروز، انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر رهبری حکیمانه و الهی  و مردم توانمند و غیرتمند در مقابل تمام این بدخواهی‌ها و ستم‌ها ایستاده است و الگویی برای مسلمانان و آزادگان جهان در دیگر کشورها در مقاومت شده و جبهه مقاومت امروز فراتر از مرزهای ایران اسلامی شکل گرفته و در اقصی‌نقاط جهان شاهد برافراشته شدن پرچم مبارزه با ظلم هستیم و شاهدیم که جمهوری اسلامی ایران، کشور مستقل و مقتدر در ساحت‌های مختلف و منشأ تحولات عظیم در جهان است و معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بدون حساب کردن ایران معنایی ندارد و در هر حال، انقلاب ملت ایران به مسیر پرافتخار خود ادامه خواهد داد و مانع‌تراشی‌ها و سنگ‌اندازی‌های خارجی نخواهد توانست نهضت ملت ایران را متوقف کند.
ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران از آحاد مردم ولایتمدار استان تهران دعوت می نماید، در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و حضور همیشگی و پرشکوه خود را به رخ جهانیان بکشند.

روابط عمومی سپاه سیدالشهدا علیه السلام استان تهران