قیصرپناه گفت: از همه اقشار مختلف با هر فکر و تفکرات سیاسی در شهرستان قرچک دعوت می کنم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ یوم الله حضور پیدا کنند و دشمنان قسم خورده انقلاب را مایوس نمایند.

به گزارش گویای صنعت،  مجید قیصر پناه بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در جشن انقلاب که در روستاهای قشلاق اول و دوم برگزار شد، اظهار داشت: ایام الله دهه مبارک فجر را خدمت همه شما شهروندان و مردم فهیم و انقلابی شهرستان قرچک تبریک عرض می کنم، در انقلاب اسلامی ایران در ۴۴سالی که از عمر آن می گذرد پیشرفت های خوبی داشته با وجود سنگ اندازی، تفرقه افکنی دشمنان و معاندین نظام که هر روز در مسیر پیشرفت و ترقی این کشور ایجاد کردند.
وی گفت: در آستانه ۲۲بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، ۲۲بهمن روز اتحاد همدلی ملت ایران و روز تجدید میثاق با شهدا و آرمان والای انقلاب اسلامی است.

قیصرپناه افزود: از همه اقشار مختلف با هر فکر و تفکرات سیاسی در شهرستان قرچک دعوت می کنم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ یوم الله حضور پیدا کنند و دشمنان قسم خورده انقلاب را مایوس نمایند.

بخشدار مرکزی قرچک بیان کرد: به لطف خدا و به همت مسوولان در شهرستان در حوزه بخش مرکزی حجم اعتبارات عمرانی ۵۵ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال قبل رشد ۸ برابری داشته که نشان از تحول عمرانی را دارد.

وی  تصریح کرد: عمده اعتبارات این پروژه های عمرانی از محل ارزش افزود دهیاری، ماده ۲۳ جرایم رانندگی و اصلاح بهینه سازی شبکه برق از اعتبارات مدیریت برق شهرستان است.

وی در خصوص میزان پرداخت ارزش افزوده اظهار کرد: ارزش افزوده ای که به روستا ها پرداخت می شود بر اساس وسعت روستا و جمعیت پرداخت می شود، در بخش مرکزی دهیاری روستای قشلاق جیتو بیشترین ارزش افزوده در یافت می کند.

قیصرپناه بیان داشت: در ایام الله مبارک فجر چند طرح عمرانی به بهره برداری رسیده و در چند روز آینده ساختمان دهیاری روستای قشلاق اول به بهره برداری می رسد، کلنگ زنی دو زمین چمن مصنوعی نیز در دستور کار قرار دارد که با ایجاد این زمین ورزشی در روستاها سرانه ورزشی افزایش خواهد یافت.

قیصر پناه در پایان گفت: ۲پارک محله محور در روستای قشلاق دوم و روستای صالح آباد به متراژ ۲هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث می شود و احداث بلوار ورودی روستای محمد آباد در ۶لاین با اعتبار ۵میلیارد تومان از اقدامات است که در حوزه عمرانی انجام می شود.