در این دیدار که به مناسبت روز جهانی معلولان صورت پذیرفت یزدی خواه فعالیتهای گسترده بهزیستی را سر منشأ خدمات ارزشمند در سطح جامعه دانست و اظهار داشت: کارکنان بهزیستی جز خدمتگزاران واقعی و دلسوز جامعه هستند و امیدوارم با ایجاد زمینه فعالیت موثرتر این مجموعه شاهد خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف و ارتقاء سطح سلامت و رفاه اجتماعی پایدار در جامعه باشیم.

به گزارش گویای صنعت، سید علی یزدی خواه در ادامه با توجه به ابلاغ قانون جامع حمایت از معلولان، ضمن اعلام آمادگی کامل خود برای مطالبه و پیگیری رفع مشکلات توانخواهان و مددجویان بهزیستی گفت: همه دستگاه ها می بایست در زمینه خدمتگزاری به نیازمندان عملکرد مطلوبی داشته باشند و نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

نماینده مجلس با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستور ایشان در خصوص تعیین تکلیف پرونده های پشت نوبتی دریافت حق پرستاری و تخصیص وسایل توانبخشی به بهزیستی شهرستان ری، خواستار تسریع در اجرای این موضوع شد.

در این دیدار که تعدادی از مسئولین مراکز بهزیستی و شبه خانواده شهرستان ری نیز حضور داشتند، مشکلات این مراکز مورد بحث و بررسی و ارائه راهکار قرار گرفت.