مدیرکل کمیته امداد استان تهران در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت با مدیعامل شرکت تولید و پخش لوازم خانگی گرماوران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گویای صنعت، سیدابوالفضل پرپنچی امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه با حضور در شهرستان پاکدشت به همراه محمد دهرویه معاون توسعه مشارکت های مردمی و مهدی سلای معاون اشتغال و خودکفایی، کوروش امیری، رئیس اداره پاکدشت و اعضای هیئت عامل مرکز نیکوکاری آوای باران با ادهمیان مدیرعامل شرکت تولید و پخش لوازم خانگی گرماوران به منظور هم افزایی در خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت این نهاد، دیدار و گفت و گو کرد.

پرپنچی در این دیدار خدمت رسانی به محرومان و تلاش برای توانمند نمودن آنان را از مهمترین شاخصه های کمیته امداد بیان کرد و گفت : مشارکت مردم و خیران در ارائه خدمات مطلوب این نهاد به جامعه هدف تحت حمایت می تواند موفقیت هرچه بیشتر اقدامات و فعالیت های این نهاد را رقم بزند.

جذب نیروی کار در این شرکت،همکاری در ایجاد اشتغال بهتر و بیشتر برای جامعه هدف، همکاری در حوزه مشارکت های مردمی به منظور استفاده از توانمندی این شرکت در امور خیر و احسان از مباحث مطرح شده در این نشست بود.