در راستاي تحقق چشم انداز تهران الگوي كلانشهر جهان اسلام و راهبرد تجلي مردم سالاري ديني و مشاركت حداكثري مردم ، در پنجاه و پنجمین ملاقات حضوری شهردار منطقه 4 و شهروندان باحضور مهندس شربیانی عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران به مشکلات مردم رسیدگی شد.

به گزارش گویای صنعت، در بازدیدی که قبل از آغاز ملاقات از پروژه های عمرانی منطقه صورت گرفت، علی اصغر کمالی زاده ” گفت: منطقه چهار با ویژگی های خاص چه از لحاظ وسعت و چه جمعیت بار مسوولیت مدیریت شهری را بیشتر و افزون تر می کند و این ما هستیم که به عنوان نمایندگان مردمی می بایست خدمات صادقانه و ارزشمندی را به این منطقه و شهروندان ارائه دهیم.
شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: این منطقه با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و وجود ۱۶۰ کیلومتر شبکه بزرگراهی و بوستانی، جنگل ها و مراکز خدمات مختلف ویژگی های خاصی را به این منطقه داده است که در همین راستا خدمات دهی بیشتری را می طلبد.
در ابتدای این نشست شربیانی گفت: ما به عنوان نمایندگانی که توسط خود مردم انتخاب شده ایم ، وظیفه سنگینی را بر دوش داریم.
او ادامه داد: در این راستا پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات و خواسته های برحق شهروندان اصلی ترین وظیفه ما به شمار می رود و این ما هستیم که با تمام قوا می بایست در این راه کوشش نماییم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: نشستن پای درد دل مردم و باز کردن گرهی از گره های زندگی آنها فرصتی ارزشمند برای خدمت رسانی است که توسط خداوند به ما اعطا شده است و ما می بایست از این فرصت برای خدمات دهی صادقانه استفاده کنیم.
گفتنی است در این بازدید ۲۵ نفر از شهروندان صحبت ها، خواسته ها و مشکلات خود را به گوش مدیران ارشد شهری خود رساندند.
شایان ذکر است طی بازدید صبحگاهی مهندس شربیانی به همراه شهردار و مدیران منطقه ۴ از نزدیک پروژه های عمرانی در دست اقدام رصد و دستورات لازم صادر شد.
همچنین در پایان ملاقات حضوری با شهروندان، جمع حاضر با مراجعه به منزل شهید معزز شهروز مظفری نیا -همرزم و سرتیم حفاظت شهیدبزرگوار حاج قاسم سلیمانی- با خانواده گرامی این شهید دیدار داشته و از نزدیک پای سخنان ایشان نشستند.