شهردارمنطقه 13 از راه اندازی ایستگاه آموزش تخصصی دوچرخه سواری در بوستان پیروزی این منطقه خبر داد.

به گزارش گویای صنعت، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ گفت : به منظور ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه پاک ، معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ اقدام به راه اندازی ایستگاه آموزش تخصصی دوچرخه سواری در بوستان پیروزی کرد.
وی افزود : با راه اندازی این خانه دوچرخه ، ایستگاه های دوچرخه منطقه ۱۳ به ۳ خانه افزایش یافت که در حال حاضر در سرای محلات آشتیانی و نیروی هوایی با ظرفیت۶۰ دستگاه دوچرخه ، به شهروندان محلات خدمت رسانی می شود.
شهردارمنطقه ۱۳ با اشاره به اقداماتی که در زمینه تجهیز و استفاده بهینه از خانه‌های دوچرخه انجام شده است گفت: اکنون در حال پیگیری بحث آموزش در زمینه خانه‌های دوچرخه هستیم و دوره های آموزش دوچرخه سواری با حضور مربیان مجرب فدراسیون دوچرخه به طور رایگان برگزار می شود.
سید امیر سید هنجن ، معاون حمل و نقل ترافیک منطقه۱۳ نیز با اشاره به نحوه پذیرش افراد در بوستان پیروزی گفت: پذیرش متقاضیان در قالب ارائه کارت ملی در محل این خانه‌ دوچرخه انجام می شود و دوچرخه‌های موجود تنها در مسیر دوچرخه سواری بوستان پیروزی می‌توانند تردد داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد :افزایش خانه های دوچرخه و فرهنگسازی استفاده از دوچرخه به جای خودروهای دودزا ، علاوه بر کاهش آلودگی هوا در حفظ وثبات محیط زیست موثر است.