به گزارش گویای صنعت، علیرضا فخاری استاندار تهران در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، انعکاس فعالیت های ادارات و سازمانها وهمچنین برنامه ریزی انجام امور بر اساس تقویم و مناسبتهای مختلف را از وظایف عام روابط عمومی ها خواند و فاصله گرفتن از قالب فعالیت های سازمانی و تبیین سیاست ها و تولید محتوای جدید و بدیع را عامل رشد روابط عمومی ها دانست و گفت: در جهانی که هر لحظه در حال تغییر است، خلاقیت، نوآوری و استفاده از ابزارهای خلاقانه، پویایی و نشاط را به سازمان منتقل کرده و در نهایت موجب موفقیت سازمان خواهد شد.
وی با تاکید بر نقش سیاست گذاری روابط عمومی ها، کنش گری و جریان سازی را از وظایف شورای هماهنگی روابط عمومی عنوان کرد و افزود: وقتی صحبت از سیاست گذاری به میان می آید یعنی هر واحد روابط عمومی باید در حد و اندازه سازمانهای ملی نظیر صدا و سیما و سازمان تبلیغات فکر کرده و با تشریح درست و منصفانه وقایع و انجام عملیات روانی مناسب بر مغزها تسلط پیدا کرده و قلب ها را تسخیر کند.
استاندار تهران شناخت دقیق از محیط را عامل اصلی موفقیت روابط عمومی ها دانست و با بیان اینکه افزایش سطح کیفی روابط عمومی ها موجب ارتقا سازمان متبوع میشود، اظهار داشت: اثر گذاری هر سازمان بر جامعه با همت روابط عمومی ها رقم میخورد لذا برای تاثیر بر جامعه باید همه ظرفیت های سازمان را همگرا کرده و با تمرکز بر یک حوزه خاص و تولید محتوای مناسب در آن حوزه بازخورد کار خود را در جامعه ببینید.
فخاری سپس گفت: روایت گری شرط اول توفیق است و روابط عمومی ها باید وقایع را در زمان طلایی خود و با بیان حقیقت موضوع منتشر کنند؛ چرا که مردم از شنیدن واقعیت لذت برده و اگر واقعیت ها برای مردم تشریح شود در بسیار از مواقع از مردم جلوتر هستند.
وی از اعضای شورای روابط عمومی خواست تا با هم اندیشی و هم افزایی محور هایی که موجب تحول میشود را شناسایی کرده و آنها را در امور خود بکار بگیرند تا بعد از مدتی شاهد پیشرفت و تاثیر گذاری این شورا باشند.
گفتنی است در پایان جلسه استاندار تهران و کیهان مدیرکل حوزه استاندار، احکام اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ها را به اعضا اهدا کرد.
Monday, 23 December , 2024