همزمان با فرارسیدن ۲۵ اسفندماه سالروز شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام شهید مهدی باکری و روز شهردار، فرماندار ویژه شهرستان ری باصدور پیامی فرارسیدن این روز را به تمامی شهرداران و کارکنان مجموعه شهرداری های شهرستان ری تبریک گفت.

به گزارش گویای صنعت، همزمان با فرارسیدن ۲۵ اسفندماه سالروز شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام شهید مهدی باکری و روز شهردار، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری باصدور پیامی فرارسیدن این روز را به تمامی شهرداران و کارکنان مجموعه شهرداری های شهرستان ری تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هرساله روزهای پایانی اسفندماه برای مردم شریف ایران اسلامی یادآور خاطرات مجاهدت ها و رشادت های سردار بزرگ سپاه اسلام شهید مهدی باکری می باشد. آن بزرگ مردی که روزگاری در منصب شهرداری ارومیه خدمتگزار مردم بود و روزگاری دیگر در مقام فرماندهی لشکر مدافع مردم و کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس که عاقبت نیز با نوشیدن شربت شیرین شهادت اجر و مزد سالها خدمت بی منت و مجاهدت خالصانه خود را از خداوند متعال دریافت نمود.

روز بزرگداشت مقام شهردار فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به تلاش های شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری در راستای خدمات رسانی به شهروندان و به کار بستن همت برای رشد و آبادانی هرچه بیشتر محلات و مناطق مختلف شهرهای بزرگ و کوچک. همانگونه که مقام معظم رهبری «مدظله العالی» فرمودند شهرداری در سه سطح با مردم در ارتباط است. سطح اول خدمات به مردم، سطح دوم حفظ و توسعه فضای سبز و سوم در سطح فرهنگ. جدای از این سطوح شهرداری باید به سه مؤلفه در سازمان خود توجه لازم بکند. اول مبارزه با فساد در سیستم شهرداری و بافت مدیران شهری، دوم ارتقاء سطح علمی اداره شهر و سوم همکاری با سایر دستگاه‌ها. این امر بیانگر اهمیت بالای کار شهرداران و مجموعه مدیرت شهری در قبال شهروندان می باشد.

اینجانب در پایان ضمن عرض خداقوت و تبریک به مناسبت فرارسیدن ۲۵ اسفندماه روز شهردار به تمامی شهرداران ایران اسلامی، فرارسیدن این روز را به شهرداران ساعی و کاردان شهرستان ری آقایان رضا شنگی شهردار محترم منطقه ۲۰، علی کلهر شهردار محترم کهریزک، مرتضی همتی شهردار محترم باقرشهر، حسین ترکاشوند شهردار محترم قیامدشت، شیرزاد یعقوبی شهردار محترم حسن آباد و سیامک علیجانی شهردار محترم قلعه نو و تمامی همکاران و نیروهای پرتلاش آنها در مجموعه شهرداری و شوراهای اسلامی شهرهای تابعه شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان بهروزی و مؤفقیت بیش از پیش این عزیزان را در مسیر خدمت به شهروندان و رشد و توسعه شهرها مسئلت می نمایم.

مهدی باب الحوائجی
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری