صبح امروز فرمانده سپاه ناحيه حضرت روح‌الله(ره) جنوب شهرستان ری به همراه جانشین فرماندهی با هدف بررسی از روند کاری ، وضعیت خدمات رسانی ادارات ، رسیدگی به مشکلات مردم و دیدار با اقشار مختلف جامعه از بخش فشافویه بازدید کرد.

به گزارش گویای صنعت، صبح امروز فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) جنوب شهرستان ری به همراه جانشین فرماندهی با هدف بررسی از روند کاری ، وضعیت خدمات رسانی ادارات ، رسیدگی به مشکلات مردم و دیدار با اقشار مختلف جامعه از بخش فشافویه بازدید کرد.
شهیری در این بازدید با بیان اینکه ادارات و مراکز این بخش در ارائه خدمات به مردم باید الگو باشند اظهار کرد: مسئولیت در نظام اسلامی امانتی است تا جهادگونه به مردم خدمت صادقانه و خالصانه شود که اگر این مسئله مورد توجه قرار گیرد امیدآفرینی و رضایتمندی جامعه را فراهم می کند.

دیدار با حجت الاسلام امیری امام جمعه بخش و خانواده شهیدان قره چلی،دیدار با رییس حوزه قضای بخش،بازدید از ندامتگاه بزرگ تهران، جلسه شورای اداری بخش، نشست با نخبگان علمی و ورزشی، نشست با دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستای ابراهیم آباد و شهر حسن آباد، نشست صمیمی با کارکنان بخشداری و شهرداری فشافویه از جمله برنامه های فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره)جنوب شهرستان ری در این سفر بود که از دقایق ابتدایی صبح امروز آغاز و بیش از ۱۴ ساعت به طول انجامید.