به گزارش گویای صنعت، حمیدرضا خان محمدی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس این سازمان جمعه آخرین روز آبان ۱۴۰۴، جهت پیگیری وضعیت پروژه های نهضت توسعه عدالت در فضاها و تجهیزات آموزشی و پرورشی وارد استان گیلان شد.
بازدید از پروژه های نهضت توسعه عدالت در فضاهای آموزشی استان گیلان
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در آغاز سفر از برخی پروژه های گام دوم نهضت توسعه عدالت آموزشی در استان گیلان بازید و رهنمودهای لازم را ارائه نمود.
وی که در استمرار بازدید های میدانی خود با هدف نظارت مستقیم بر پیشرفت پروژههای نهضت توسعه عدالت آموزشی وارد استان گیلان شده بود؛ از چند پروژه آموزشی در حال ساخت بخش های لشت نشا و سنگر بازدید کرد.
حضور پرشور مردم سبب تسریع و شتاببخشی چشمگیر در روند تکمیل و تجهیز مدارس می شود
در ادامه در جلسه ای در محل دانشگاه فرهنگیان استان با حضور مدیران آموزش و پرورش، روند اجرایی نهضت تحولی توسعه عدالت در فضاهای آموزشی و پرورشی استان مورد بررسی و مسائل و موانع مطرح شد.
معاون وزیر آموزش و پرورش در این نشست مجموعه اقدامات در حال پیگیری در راستای نهضت تحولی دولت چهاردهم در توسعه عدالت آموزشی را گامی مهم و ارزشمند توصیه کرد و اظهار داشت:
« ارتقاء سطح کیفی محیطهای آموزشی و فراهم آوردن زیرساختهای مطلوب برای جامعه دانشآموزی در این نهضت مورد توجه دولت محترم است. »
وی افزود:
« دستاورد اصلی حاصل از این دیدارها جویا شدن از وضعیت پیگیری پروژه ها و کمک به همکارانمان در استان ها جهت حل موانع و مسائل احتمالی در پیش رو است. »
معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد:
رویکرد دکتر پزشکیان به میدان آمدن مردم در امر مهم مدرسه سازی است که نگاهی عمیق و ارزشمند است . چه چیزی مهم تر از این که مردم برای رفع دغدغه عزیزترین عزیزان کشور یعنی دانش آموزان تلاش کنند و در ایجاد زمینه تربیت شایسته آنها نقش داشته باشند . »
رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در پایان بر پر رنگ شدن حضور مردم در نهضت مدرسه سازی استان گیلان تاکید کرد و گفت:
« انتظارها استقبال بیشتر مردم با صفای شمال از این نهضت مهم و اثر گذار می باشد، حضور پرشور مردم سبب تسریع و شتاببخشی چشمگیر در روند تکمیل و تجهیز مدارس می شود، ما در دور جدید تحویل مدارس در تامین تجهیزات به فناوری ها و امکانات نوین توجه خاصی داریم. »






































































































Friday, 28 November , 2025