روزهای پنجشنبه و جمعه گذری داشتم به قسمتی از بزرگراه های صدرغرب، آیت الله هاشمی رفسنجانی ،شهید چمران، شهید همت و یادگارامام شمال ، افراطگری در نصب تابلوهای متفاوت عریض و طویل توسط شهرداری(بعضا در فاصله های متر از یکصدمتر که خدا نکند این افراطی گری به این منوال در سطح تهران بزرگ صورت گرفته باشد)تضاد آشکار این عمل با روحیات و رفتار آن شهید بزرگوار در تلاش برای حل مشکلات مبتلا به مردم را در ذهنم متبادر کرد . با خود گفتم اگر شهرداری در حد متعارف اکتفا می کرد و با کسری ازبقیه هزینه های آن واقعا نمی توانستند از بازماندکی از تحصیل عده ای از دانش آموزان مناطقی از تهران که قادر به تامین حداقل هزینه های تحصیلی خود نیستند جلوگیری کنند و از تعداد بچه های سر چهارراه ها بکاهند ، ازکدامیک، روح شهید رئیسی خوشحال میشد؟

به گزار ش گویای صنعت، در سخن روز مدیرمسئول پایگاه خبری گویای صنعت آمده است که؛ روزهای پنجشنبه و جمعه گذری داشتم به قسمتی از بزرگراه های صدرغرب، آیت الله هاشمی رفسنجانی ،شهید چمران، شهید همت و یادگارامام شمال ، افراطگری در نصب تابلوهای متفاوت عریض و طویل توسط شهرداری(بعضا در فاصله های متر از یکصدمتر که خدا نکند این افراطی گری به این منوال در سطح تهران بزرگ صورت گرفته باشد)تضاد آشکار این عمل با روحیات و رفتار آن شهید بزرگوار در تلاش برای حل مشکلات مبتلا به مردم را در ذهنم متبادر کرد . با خود گفتم اگر شهرداری در حد متعارف اکتفا می کرد و با کسری ازبقیه هزینه های آن واقعا نمی توانستند از بازماندکی از تحصیل عده ای از دانش آموزان مناطقی از تهران که قادر به تامین حداقل هزینه های تحصیلی خود نیستند جلوگیری کنند و از تعداد بچه های سر چهارراه ها بکاهند ، ازکدامیک، روح شهید رئیسی خوشحال میشد؟

نمیدانم نمایندگان ما در شورای اسلامی شهرتهران چقدر با این هنه افراطی گری ها همراهند؟ البته شاید این عملکردها را بتوان در راستای نوعی انحراف فرهنگی روبه افزایش سال های اخیر در افراط و اصل قرار گرفتن مداحی ها به جای مجالس پر محتوا در ایام عزاداری ها دانست که متاسفانه صداوسیما پرچمداری می کند و نه تنها و زمینه های دین گریزی را فراهم کرده و مردم را عاصی کرده است.