شرکت همیار تجارت پویا با همکاری مرکز آموزش بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تور ۴ روزه تجاری آموزشی ویژه‌ای را به مقصد دبی، نگین درخشان خلیج فارس، برگزار می‌کند. به گزارش گویای صنعت؛ این فرصت استثنایی برای شما فراهم شده است تا با حضور در این رویداد مهم که از تاریخ ۲ الی ۶ […]

شرکت همیار تجارت پویا با همکاری مرکز آموزش بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تور ۴ روزه تجاری آموزشی ویژه‌ای را به مقصد دبی، نگین درخشان خلیج فارس، برگزار می‌کند.
به گزارش گویای صنعت؛ این فرصت استثنایی برای شما فراهم شده است تا با حضور در این رویداد مهم که از تاریخ ۲ الی ۶ مهرماه سال جاری برگزار می شود با بازار پررونق دبی آشنا شده و ارتباطات تجاری خود را با تاجران و بازرگانان اماراتی گسترش دهید.
در این تور ۴ روزه، شما می‌توانید در نمایشگاه‌های تجاری بزرگ دبی شرکت کرده و از نزدیک با آخرین دستاوردهای تجاری این کشور آشنا شوید. همچنین، فرصت برگزاری جلسات رو در رو با شرکت‌های اماراتی و ایجاد ارتباطات تجاری مستقیم برای شما فراهم می شود و مشاوران خبره در زمینه تجارت و سرمایه‌گذاری در دبی، شما را در این مسیر همراهی خواهند کرد و به شما کمک می کنند تا بهترین تصمیمات را برای تجارت اتخاذ کنید.
از مزایای شرکت در این تور، امکان بازدید از جاذبه‌های گردشگری دیدنی دبی مانند برج خلیفه، جزیره پالم و مراکز خرید لوکس، بازارهای ارزان فروشی و مهمتر از همه شبکه‌سازی با فعالان اقتصادی است. این فرصت مناسبی برای شما خواهد بود تا ضمن انجام فعالیت‌های تجاری، از زیبایی‌های این شهر نیز لذت ببرید.
دبی به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری و اقتصادی جهان، فرصت‌های بی‌نظیری را برای سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکار فراهم می‌کند. با شرکت در این تور، شما می‌توانید بازار جدیدی را کشف کنید، ارتباطات تجاری خود را گسترش دهید، از تجربیات دیگران بهره‌مند شوید و کسب‌وکار خود را به سطح بالاتری ارتقاء دهید.
با توجه به محدودیت فرصت ثبت نام، هم اکنون برای ثبت‌نام اقدام کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو جای خود، می توانید با شماره تماس های شرکت مشاوره مدیریت همیار تجارت پویا تماس حاصل فرمایید.
تلفن: ۲۶۸۷۲۳۰۳
تلفن همراه: ۰۹۱۲۳۰۳۹۰۰۶
همیار تجارت پویا، همراه شما در مسیر موفقیت تجاری
عکس از گوگل