رئیس قوه قضائیه کشور گفت: شرکت در انتخابات وظیفه ملی و دینی همه آحاد جامعه است.

به گزارش گویای صنعت به نقل از تهران نیوز،دقایقی پیش حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه حضور در پای صندوق‌های رای در حرم عبدالعظیم حسنی (ع)  در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از سه منظر دینی، عقلی و سیاسی شرکت در انتخابات یک وظیفه است.

وی خاطرنشان کرد: عقل حکم را می کند که برای آینده کشور و تعیین بالاترین مقام اجرایی در انتخابات شرکت کنیم.

رئیس قوه قضائیه کشور افزود: در کشور و قانون اساسی رئیس‌جمهور مقام دوم کشور و بالاترین مقام اجرایی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام اژه‌ای تاکید کرد: با تاخیر در شرکت در انتخابات این امر مهم فردا قابل تدارک نیست و این وظیفه از دست می‌رود.

وی تصریح کرد: یکی از مصداق‌های شتاب در امر خیر توصیه شده در آیات و روایات  قطعا حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب یک فرد اصلح است.

رئیس قوه قضائیه کشور بیان کرد: حضور در پای صندوق‌های رای و شرکت در انتخابات و تعیین یک فرد اصلح عزت، سرافرازی، سربلندی آینده بهتر کشور را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام اژه‌ای خاطرنشان کرد: برای رفع دغدغه‌ها در مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، معیشت، اشتغال و ازدواج و داشتن آینده‌ای بهتر باید از امروز به فکر باشیم.

وی ادامه داد: باید فردی قدرت شناسایی این مشکلات را داشته و دارای اراده قوی و قاطع و کاردان  باشد و کارایی لازم را در پیشبرد امور و رفع مشکلات داشته باشد، انتخاب کنیم.

رئیس قوه قضائیه کشور به هموطنان توصیه کرد هرکس به ایران و نظام علاقه‌مند است و آینده بهتری را می‌خواهد و فردا زبان مطالبه گری داشته باشد  امروز هرچه سریع‌تر پای صندوق‌ها حاضر شود و فرد مورد نظر خود را انتخاب کند.