آیا مدیران این دو شرکت تاکسیرانی قصدی برای نظارت بر رانندگان و رفتارهای آنان ندارند؟؟

به گزارش گویای صنعت،  در سخن روز مدیر مسئول پایگاه خبری گویای صنعت آمده است که؛ صبح روز گذشته برای سفر درون شهری اقدام به استفاده از یکی از پلتفورم های تاکسی رانی کردم که به دلیل دوربودن راننده اقدام لغو سفر کردم؛ اما کمی بعد راننده با شماره دیگری تماس گرفت و به دلیل لغو سفر اقدام به فحاشی کرد که پس از آن با پشتیبانی تماس گرفته و این رفتار را گزارش دادم، اما پشتیبانی این شرکت تنها سعی به دلجویی داشت و وعده داد که به این مشکل رسیدگی می کند. متاسفانه مشابه چنین رفتارهایی در میان رانندگان شرکت های تاکسیرانی آنلاین بسیار است و هیچ گونه رسیدگی هم صورت نمی گیرد.

آیا مدیران این دو شرکت تاکسیرانی قصدی برای نظارت بر رانندگان و رفتارهای آنان ندارند؟؟