شهردار منطقه۱۳ از برگزاری اولین مجمع شهرداران مدارس این منطقه خبر داد و گفت : معضلات و مشکلات مدارس توسط شهرداران مدارس شناسایی و پیگیری می شود.

به گزارش گویای صنعت ، محمد هادی علی احمدی ، شهردار منطقه ، طرح شهردار مدرسه را فرصتی بزرگ برای کشف مدیران متعهد، متخصص، مسئولیت‌پذیر و آشنا به حقوق و وظایف خود برای اداره آینده کشور دانست و افزود: سنت و تفکر مشارکت باید از دوران کودکی و نوجوانی به افراد آموزش داده شود تا در جامعه و زندگی موثرتر و سودمندتر باشند.
وی ، شناسایی و اولویت بندی وضعیت پیرامون مدرسه ، شناسایی و اولویت بندی نیازهای مدرسه، انتخاب ۵ نفر به عنوان معاونان شهردار مدرسه، جلب مشارکت حداکثری دانش آموزان در برنامه های طرح شهردار مدرسه و انتخاب دبیر مجمع و رابط طرح از فعالیت های شهردار مدرسه عنوان کرد.
محمد هادی علی احمدی با اشاره به برگزاری اولین مجمع شهرداران مدارس این منطقه گفت : پس از انتخاب شهرداران مدارس، رویداد اولین مجمع دانش آموزان برگزار و آنها با وظایف و مسئولیت های خود آشنا شدند.
شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد : در این گردهمایی مقرر شد این جلسه به صورت ماهانه با مدیریت آموزش و پرورش و با حضور مسئولان منطقه ای در جهت بررسی انجام مصوبات و طرح سایر مشکلات برگزار شود.
وی خاطر نشان کرد : در پایان این مجمع، انتخابات دبیر شهرداران مدرسه برگزار و از بین پنج نامزد این طرح، شهرداران مدرسه راه زینب و حجاب به عنوان دبیر مجمع شهرداران مدارس و رابط طرح انتخاب شدند که به اداره کل آموزش شهروندی شهرداری تهران جهت فعالیت های مرتبط معرفی می شوند.