آیین تجلیل از دستگاه‌های فعال عضو ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی استان تهران با حضور استاندار تهران، معاونین استاندار و مسئولان استانی برگزار شد که در این مراسم شهرداری قرچک، رتبه برتر استان تهران را کسب کرد.

به گزارش گویای صنعت، در این مراسم که با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، معاونین استاندار، فرمانداران، شهرداران و مدیران کل استان تهران برگزار شد، از محسن خرمی شریف شهردار قرچک به پاس تلاشها و خدمات خوب و مؤثر به گردشگران و مسافران نوروزی با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

در متن این لوح سپاس توسط علیرضا فخاری استاندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران خطاب به محسن خرمی شریف شهردار قرچک آمده است؛ خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران، توفیقی سترک در مسیر آموزه های دینی و تداوم فرهنگ فداکاری و جهادی است که شهدای والامقام به عنوان میراثی ماندگار به یادگار گذاشته اند. در سال جهش تولید با شرکت مردم، که مقارن گردید با ماه مبارک رمضان بدینوسیله از تلاش های ارزنده جنابعالی در راستای تحقق مطلوب برنامه ها و اهداف ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران که رضایتمندی گردشگران و مسافران به استان تهران را در ایام نوروز ۱۴۰۳ به همراه داشته است، قدردانی نموده و از خداوند متعال در سایه توجهات حضرت ولیعصر(ع) سلامت و بهروزی برایتان مسئلت می نمایم.