شهردار منطقه 17 با اشاره به اجرای طرح خدمت در خیابان ابوذر، گفت: علاوه بر اقدامات دیگر در این معبر، از ابتدای مدیریت جدید شهری در این خیابان عملیات تراش و روکش مکانیزه با 5 هزار و 600 تن آسفالت اجرا شده است.

به گزارش گویای صنعت،رضا سیفی شهردار منطقه در خصوص یکی از محورهای الگوی خدمت در خیابان ابوذر، گفت: خیابان ابوذر یکی از خیابان های اصلی و پرتردد منطقه محسوب می شود که مراکز مهمی همچون بیمارستان ضیائیان، آزمایشگاه های تشخیص طبی، بانک، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز آموزشی در این خیابان واقع شده اند.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: در راستای اجرای پروژه های توسعه محله ای و احیاء خیابان ابوذر در دوره جدید مدیریت شهری، اقدامات و خدمات شهری مختلفی توسط عوامل اجرایی خدوم شهرداری منطقه در این خیابان انجام شده است.
سیفی با اشاره به خدمات عمرانی انجام گرفته طی این مدت در خیابان فوق، گفت: از ابتدای مدیریت جدید شهری در این خیابان عملیات تراش و روکش مکانیزه با ۵ هزار و ۶۰۰ تن آسفالت اجرا شده است.
وی به پیاده روسازی های انجام گرفته در مدت مذکور، تصریح کرد: عملیات اجرای پیاده روسازی در ضلع شمال و جنوب این خیابان در مساحتی به طول ۱۴ هزار متر مربع انجام شده است و نوارهای بساوایی جهت تردد راحت تر توانیابان عزیز نیز در طول مسیر اجرا شده است.
شهردار منطقه ۱۷، اظهار کرد: همزمان با اجرای عملیات پیاده روسازی در این خیابان، هماهنگی و اقدامات لازم با شرکت های خدمت رسان شهری منطقه در خصوص اتصال به شبکه فاضلاب شهری نیز انجام شده بود.
سیفی به خدمت دیگر در حوزه فنی و عمرانی در خیابان ابوذر، اشاره کرد و گفت: انهار فرسوده و قدیمی در این خیابان وجود داشتند که مشکلات زیست محیطی برای شهروندان ایجاد کرده بود؛ به همین منظور و جهت بهسازی شبکه فرعی آب های سطحی، انهار قدیمی در ضلع جنوبی خیابان ابوذر توسط عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه جمع آوری شده است و ۲ هزار و ۲۰۰ متر طول کانیو جانبی احداث شده است.