شهردار منطقه 4 تهران از برنامه های طرح الگوی خدمت و اجرای اقدامات عمرانی، خدماتی، ترافیکی در راستای بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت عمومی از فضاهای شهری و ... خبر داد.

به گزارش گویای صنعت، علی اصغر کمالی زاده گفت: برای انجام تکالیفی همچون عملیات بازسازی و اقدامات اصلاحی در تمامی اجزای موجود در محورهای برگزیده ائم از سواره رو، پیاده رو، انهار، مبلمان شهری و … به نحوی که نمونه های متعددی از معابر الگو و ایده آل از حیث عملکرد، ایمنی و زیبایی در منطقه در معرض دید و استفاده شهروندان قرار گیرد، طرح الگوی خدمت در پنج محور منتخب در منطقه ۴ در حال اجراست.

کمالی زاده در اجرای طرح الگوی خدمت و رسیدگی ویژه به مطالبات و درخواست های مردمی در ۵ محور منتخب در این منطقه گفت و آن را تحولی ژرف و بنیادین در خدمت رسانی و ارتقای رضایت مردمی دانست.

وی گفت: محورهای تعیین شده در این منطقه خیابان های فرجام، شهید ناهیدی، استاد حسن بنا، شهید مظفری نیا و آیت الله خوشوقت است که با رسیدگی ویژه مطالبات و خواسته های مردمی پاسخگویی می شود.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به اقدامات انجام گرفته در محور خیابان استاد حسن بنا یکی از پنج محور این طرح گفت: محور مذکور با ۶۸۴۷ مترمربع پیاده روسازی، ۲۴۳ تن آسفالت، ۲۴۷ مترطول ساخت نهر و جدول و همسطح سازی ۱۰ دریچه نونوار شد.

وی ادامه داد: در راستای زیباسازی این محور می توان به همسطح سازی ۱۶ زیرمخزنی، رنگ آمیزی ۶۲ مترمربع کافو، رنگ آمیزی۲۰ منرمربع پایه تابلو، نصب ۱۰ تابلوی دیوارکوب شناسایی معابر، رنگ آمیزی ۲۵۰ متر طول جدول و پاکسازی ۲۵۰۰ مترمربع از نماهای شهری و نوشتار غیرمجاز اشاره داشت.
مدیریت شهری منطقه ۴ ادامه داد: نصب ۵۰ مخزن زباله؛ کاشت۵۰۰ اصله درخت و درختچه و ۳۵۰ مترمربع گلکاری از دیگر اقدامات طرح الگوی خدمت در خیابان استاد حسن بنای شمالی است.
مرمت و بازسازی سرویس بهداشتی؛ مرمت ۴۷ تابلوی ترافیکی و نصب ۵۵ علامت ترافیکی از دیگر اقداماتی است که کمالی زاده در طرح الگوی خدمت در معبر مذکور نام برد.

شهردار منطقه ۴ گفت: صاحبان اصلی شهر مردم هستند و هرگونه اقدام و خدمت گزاری برای ایشان جزو وظایف اصلی مدیریت شهری است. از این رو فرصتی که خداوند برای خدمتگزاری به ما اعطا کرده است را می بایست غنیمت شمرده و آن را به خوبی قدردان باشیم و در راه خدمت بیشتر و بهتر عمل کنیم.