حمید زمانی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی «نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری»، در جمع خبرنگاران، با قدردانی از حضور پرشور مردم در دور نخست انتخابات، ضمن تشکر ویژه از مردم انقلابی شهرستان ری، از مردم ولایت مدار قبله تهران دعوت کرد با حضور پر رنگ خود در دور انتخابات، با رای قاطع خود نامزد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش گویای صنعت،حمید زمانی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی «نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری» با قدردانی از حضور پرشور مردم در دور نخست انتخابات، ضمن تشکر ویژه از مردم انقلابی شهرستان ری، از مردم ولایت مدار قبله تهران دعوت کرد با حضور پر رنگ خود در دور انتخابات، با رای قاطع خود نامزد اصلح را انتخاب کنند.
وی همچنین با قدردانی از اصحاب رسانه در راستای تنویر افکار عمومی وایجاد فضای سالم رقابتی در انتخابات، حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات را برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این دوره با نظر مردم، دو نفر از کاندیداها موفق شدند به به دور دوم انتخابات راه یابند. وی ادامه داد: ما وظیفه داریم در ادامه این مسئولیت خطیر سیاسی و اجتماعی، با حضوری پرشورتر از قبل، با انتخاب خوب خودمان روند ادامه خدمات شهید رئیسی را سرعت ببخشیم.
وی با قدردانی از تلاش های ستادهای مردمی در دور نخست انتخابات، خاطرنشان کرد: مرحله دوم انتخابات را با مشارکت ستادهای مردمی و استفاده از تمامی ظرفیت های ستاد های انتخاباتی دکتر قالیباف، دکتر زاکانی و سایر نیروهای انقلاب، در شهرستان ری کلید خواهیم زد و با همدلی و هم افزایی شاهد حضور مردم و اثر گذاری وفاداران راه شهید رئیسی و تداوم راه خدمت و مسیر انقلاب اسلامی خواهیم بود و تمامی کشورهای وفادار به جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را با انتخاب خودمان خوشحال خواهیم کرد. وی از مردم همیشه در صحنه ، انقلابی و ولایت مدار شهرستان ری دعوت کرد.