همزمان با فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و وقوع حادثه حمله تروریستی در کرمان، به همت هیئت امناء و پایگاه بسیج مسجد حضرت صاحب الزمان «عج» مراسم گرامیداشتی باحضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و مردم مؤمن و قدرشناس شهرری برگزار شد.

به گزارش گویای صنعت، همزمان با فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و وقوع حادثه حمله تروریستی در کرمان، به همت هیئت امناء و پایگاه بسیج مسجد حضرت صاحب الزمان «عج» مراسم گرامیداشتی باحضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و مردم مؤمن و قدرشناس شهرری برگزار شد.

در این مراسم فرماندار ویژه شهرستان ری در سخنانی ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی کرمان و عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر ارواحناالفداه، مقام معظم رهبری مدظله العالی و ملت شهید پرور ایران اسلامی، عنوان کرد: امروز روز ولادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و روز جشن و سرور شیعیان بود. اما دشمنان سیاه روی ایران بار دیگر خباثت خود را آشکار نموده و عید بزرگ ملت ایران را به عزای از دست دادن جمعی از هموطنان عزیزمان بدل نمودند.

وی افزود: دشمنان بدانند که ملت قهرمان و ولایتمدار ایران با این دست اقدامات بزدلانه و سخیف عقب نشینی نخواهند کرد و ذره ای از آرمان های بلند انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد. ما در مقابل تمام هستی و دنیای سیاه آنها ایستادگی خواهیم نمود. جوانان عزیز ایران آرزوی شهادت داشته و با این مصیبت ها دست از اسلام عزیز نخواهند کشید و هر روز حمایت های خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا بیشتر خواهند نمود.

باب الحوائجی در ادامه گفت: علت ترس و هراس دشمنان از سردار دلها حاج‌قاسم سلیمانی جاری بودن یاد و نام خداوند تبارک و تعالی در تمامی ابعاد زندگی فردی و اجتماعی این شهید عزیز بود. آرزوی بنده این است که بتوانم همانند حاج قاسم برای رضای خداوند و نه دیده شدن در چشم بندگان او به ملت و کشور اسلامی خود خدمت نمایم. حاج قاسم سلیمانی از خدا ترسید و خدایی شد و این همان دلیل اصلی وحشت دشمنان از سردار دلها بود.

معاون استاندار تهران افزود: دشمنان حقیر ایران اسلامی بدانند تا زمانی که خون پاک شهید سلیمانی و یاران باوفای ایشان در جوش و خروش است نظام مقدس جمهوری اسلامی از حرکت و خروش باز نخواهد ایستاد و تمامی زنان و مردان ایران اسلامی اثبات خواهند نمود که با تحمل تمامی مشکلات و کاستی های موجود، هیچگاه دست از حمایت و پیروی از نظام اسلامی، خون پاک شهدا و مکتب سیدالشهداء علیه السلام بر نخواهند داشت.

باب الحوائجی ادامه داد: ملت شریف ایران به همگان نشان دادند که ایران اسلامی کشور اهل بیت است، کشور حضرت صدیقه طاهره و فرزندان بزرگوار او است. مردم ولایتمدار ایران اثبات نمودند که تا ابد پیرو فرزندان فاطمه زهرا «س» و مردمانی علوی و حسینی خواهند بود و ذره ای از اعتقادات و عقاید خود کوتاه نخواهند آمد.

وی افزود: امروز در ایران یکی از سلاله پاک حضرت زهرا بیرق اسلام ناب محمدی را در دست گرفته و فرماندهی کل قوا را بر عهده دارد. پرچمی که در مرکز آن اسم جلاله الله حک شده است و امروز در دستان سید خراسانی بزرگواری است که همه ما مطیع و گوش به فرمان ایشان ایستاده و مقاومت خواهیم کرد و با اشاره ای از سوی ایشان در چشم بهم زدنی طومار پر از نحسی و روزگار پلید استکبار و صهیونیسم جنایتکار را در هم می نماییم.

فرماندار ویژه شهرستان ری اضافه کرد: ملت قهرمان ایران اسلامی در ۴۵ سال گذشته با تکیه بر اهل بیت رسول الله «ص» امتحانات سخت و دشواری را با مؤفقیت کامل پشت سر گذاشته است. امروز نیز در پیشگاه خداوند قادر متعال با تکیه بر لطف و کرم حضرت سیدالکریم و گوش به فرمان مقام عظمی ولایت با تمام توان در آزمون دیگری به نام انتخابات حضور خواهیم یافت و بار دیگر عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهیم کشاند.

باب الحوائجی ادامه داد: امروز دشمنان ایران اسلامی با اقداماتی مذبوحانه و صرف هزینه های هنگفت قصد دارند با ایجاد رعب و وحشت و حس نا امیدی در دلهای مردم ایران آنها را از حضور در پای صندوق های رأی دلسرد نموده و مانع از تحقق مشارکت حداکثری و قوی ملت در انتخابات یازدهم اسفندماه شوند. موفقیت و یا عدم موفقیت دشمنان در این طرح ملاک طرح و نقشه های آینده آنها در ارتباط با ایران خواهد بود.

وی در پایان افزود: با تلاش و همراهی تمامی عوامل ستاد انتخابات شهرستان ری انشاالله بار دیگر انتخاباتی در اوج سلامت، رقابت، امنیت و با مشارکت قوی و حداکثری در پیش روی قبله تهران خواهد بود و اهالی مؤمن و ولایتمدار شهرستان ری از آزمون انتخابات اسفندماه پیروز و سربلند بیرون خواهند آمد.