رئیس پلیس امنیت اقتصادی با تبریک عید عید فطر ، گفت: عید سعید فطر یعنی گرامیداشت یک ماه بندگی خالصانه روزه داران که در این روز به یمن توفیق روزه داری و شب زنده داری های این ماه حلول ماه شوال را گرامی می داریم.

به گزارش گویای صنعت،سردار “حسین رحیمی” با تبریک عید سعید فطر، عنوان داشت: ماه مبارک رمضان، ماه نزدیکی آسمان به زمین و ماه عبادت و بندگی است؛ ماهی که شب های قدر آن برتر از هزار شب است و در حقیقت م یتوان یک شبه ره صد ساله را با معرفت و ایمان حقیقی طی کرد.

وی افزود: برگزاری افطار های مومنانه، افطاری های روزه اولی ها، کمک های مومنانه و اقداماتی از این دست همه و همه به غنا و معنویت این ماه می افزایند و موجب می شوند که ما بیشتر با فلسفه و حقیقت این ماه عزیز، نزدیک شویم و این گونه است که در ماه مبارک رمضان مهر و محبت و مهربانی حال و هوای دیگری پیدا می کند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی با تاکید براینکه درک ماه مبارک رمضان، درک عبودیت و بندگی است، گفت: نزدیک شدن به خداوند متعال وبریدن از تعلقات و مادیات از حقایق ماه مبارک رمضان است که در این ماه روزه داران با نخوردن و نیاشیامیدن و احیا و ذکر و تهجد و تعبد و… خود می کوشند تا به جوهر حقیقی خود دست پیدا کنند.
سردار رحیمی با تبریک عید سعید فطر عنوان داشت: عید سعید فطر یعنی گرامیداشت یک ماه بندگی خالصانه روزه داران که در این روز به یمن توفیق روزه داری و شب زنده داری های این ماه حلول ماه شوال را گرامی می داریم.
وی بااشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است که لحظه لحظه آن سرشار از معنویات است افزود: ماه رمضان ماه بارش رحمت الهی است که برای توفیق درک آن سجده شکر به درگاه الهی می گذاریم.