فرماندار ویژه شهرستان ری در آیین افتتاح مرکز کنترل و پایش تصویری شهر قیامدشت گفت:یکی از زیرساخت های اساسی مدیریت شهری برای کنترل ترافیک و مدیریت هوشمند موضوع پایش تصویری است که در کنار افزایش امنیت اجتماعی میتواند به کاهش آسیب‌های موجود در شهرها و روستاها کمک شایانی نماید.

به گزارش گویای صنعت، در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، باحضور محسن نایبی معاون سیاسی امنیتی استانداری تهران چند طرح عمرانی، ورزشی و زیرساختی در بخش خاوران شهرستان ری مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان ری در آیین افتتاح مرکز کنترل و پایش تصویری شهر قیامدشت در سخنانی با بیان اینکه نگاه ما به پایش تصویری در شهرداری ها فقط نگاه امنیتی نیست گفت: نگاه امنیتی هم یکی از ظرفیت های پایش تصویری است.

وی افزود: یکی از زیرساخت های اساسی مدیریت شهری برای کنترل ترافیک و مدیریت هوشمند موضوع پایش تصویری است که در کنار افزایش امنیت اجتماعی و کاهش آسیب‌های موجودی که می تواند شهرهای ما را با چالش مواجه کند به کمک آمده و ما هم باید به سمت و سوی مدیریت هوشمند برویم.

باب الحوائجی گفت: یکی از موارد لازمه مدیریت هوشمند شهری ایجاد زیرساخت های مناسب نظیر پایش تصویری است که می تواند در مباحثی چون کنترل ترافیک، کاهش ترددهای اضافی، رفتارهای غیر قانونی و همچنین موضوعات امنیتی بسیار کمک کننده باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان اضافه کرد: فرآیند هوشمند سازی مدیریت شهر را تقویت نموده و ضمن بالابردن کیفیت زندگی شهروندان، هزینه ها را نیز تا حد زیادی کاهش می دهد.