به گزارش گویای صنعت، خسرو فرحی در این نشست اظهار داشت: تهران به عنوان قلب شبکه بانکی کشور، جایگاه ویژهای در تحقق اهداف کلان بانک دارد و هم افزایی همکاری واحدهای صف و ستاد میتواند زمینه ارائه خدمات مطلوبتر به مشتریان را فراهم کند.
وی با اشاره به تجربه موفق بانک سپه در تعامل با مشتریان کلان و بزرگ، افزود: طی سالهای گذشته با خدمترسانی شایسته به مشتریان کلان، توانستهایم آنان را به مشتریان وفادار بانک سپه تبدیل کنیم. این تعامل دوسویه باید با برنامه ریزی هدفمند همچنان حفظ و تقویت شود.
فرحی تأکید کرد: در شرایط کنونی، یکی از اولویتهای مهم مناطق، تکریم اربابرجوع و بازگرداندن سپردهگذاران کوچک به چرخه تعامل با بانک است. در کنار آن باید با جذب منابع خرد، توان بانک در تأمین مالی و ارائه خدمات گستردهتر افزایش یابد.
براساس این گزارش، در ادامه این نشست، دو تن از رؤسای شعب به نمایندگی از ۱۰۰ شعبه منطقه چهار تهران، مشکلات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند. مدیران ستادی حاضر نیز متناسب با حوزههای تخصصی خود پاسخگوی این مسائل بودند و بسیاری از موضوعات مطرح شده به صورت مستقیم برطرف شد.






































































































Friday, 28 November , 2025