خرداد، ماه پر حادثه، سرتاسر اتفاقات خاص، ۱۵ خرداد، ۳خرداد، ۱۴ خرداد...، وامسال سالروز آزاد سازی خرمشهر عزیز مصادف شدبا حماسه بدرقه شهید جمهور که عنوان افتخارآمیز شهدای خدمت را دریافت نمودند.

به گزارش گویای صنعت، عشرت شایق نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری یادداشتی نوشت؛

متن آن از این قرار است،

🌎 بسمه تعالی
📌یادداشت ۵ انتخابات ۱۴🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🖍عنوان یادداشت: لجن پراکنی کلید واژه بداخلاقی انتخاباتی
✅️ خرداد، ماه پر حادثه، سرتاسر اتفاقات خاص، ۱۵ خرداد، ۳خرداد، ۱۴ خرداد…، وامسال سالروز آزاد سازی خرمشهر عزیز مصادف شدبا حماسه بدرقه شهید جمهور که عنوان افتخارآمیز شهدای خدمت را دریافت نمودند.
✅️ بدرقه این شهدای گرانقدر به صحنه باشکوهی از همراهی، همدلی ملت ایران و تشکیل اقیانوس مردمی تبدیل گردید
✅️ حماسه حضور قدرشناسانه ملت ایران نسبت به #شهید_جمهور، امام جمعه مردمی، استاندار انقلابی و دیگر همراهان خدوم نشان داد که مردم ایران، ملتی سلحشور، بافرهنگ، قدرشناس و حاضر درصحنه بوده و هرجا پای آرمان‌های انقلاب اسلامی مطرح باشد برای حضور، درنگ نخواهند داشت.
✅️ همان مردمی که باشرافت و آزادگی، جنگ تحمیلی را به حماسه ماندگار”دفاع مقدس”تبدیل نمودو تحریم های ظالمانه را به دوران شکوفایی علم، دانش و خودکفایی تغییرداد که نتیجه آن، ارتقای جایگاه ایران در سطح بین‌المللی و مجامع جهانی بود
✅️ اما اینروزها بعضی از کسانی که بیش از ۳۰ سال مدیریت اجرایی کشور را در اختیار داشتند و همیشه صدایشان بلندتر از عملشان بوده و با اظهارات شاذ و شرم آورخود، موجب تکدرخاطر مردم فهیم ایران میشوند.
✅️ همان عده که هیچگاه گزارش واقعی از عملکرد خود ارائه نکرده و با کمک برخی از رسانه های مواجب بگیر، کم کاری و اهمال کاری و حتی گاهی خیانت هایشان را رنگ کرده و پشت شعارهای پرطمطراق استتار نموده اند.
✅️ همان هایی که روزی با شعار “سازندگی” اصل عدالت اجتماعی را ذبح نموده و گفتند”برای سازندگی، یک نسل هم نابود شود ارزش دارد”و یا با شعار تساهل و تسامح، به بدنه جامعه تاختند.
✅️ برخی از همپالکی های این افراد که جان باخته کاخ سفید بودند، بعداز اتمام دوران تصدی گری، به لانه اصلی شان عزیمت و سالهاست که در آنسوی آبها، روزشمار سقوط جمهوری اسلامی را جیغ میزنند و دراین راه خفت بار، حتی از همراهی و همصدایی با منافقین قاتل زائرین روز عاشورای حرم رضوی، شهدای ۷ تیر، شهدای ۸ شهریور، شهدای دانشمند هسته ایی، شهید لاجوردی، شهید صیاد شیرازی، شهدای محراب و دیگر شهدا، ابایی ندارند.
✅️ پیروان همین تفکربودند که روزی با شعارکلید آمدند تا دربهای رشد و پیشرفت را بازکنند اما ۸ سال کشور را به عقب بردند!
✅️ همین ها بودند که ادعای کار بلدی و مذاکرات دیپلماسی داشتند ولی بدترین شرایط بین المللی را برای کشور ایجاد کردند و آرزوی بزرگشان این شده بود که در سفر به سازمان ملل بشود مثلا تصادفی درسرویس بهداشتی با ترامپ ملاقاتی داشته باشند!
✅️ بعداز کنار گذاشتن این عده بود که شهیدجمهور، کارجهادی را در میان دهها کنایه و عملیات جنگ روانی عوامل داخلی و خارجی شروع و به اصلاح زیرساخت ها، پرداخت بدهی های بانکی، بازگشایی بنگاه های تعطیل شده و حمایت عملی از کارگران پرداخت و در این راه، سفرها و تلاشهای مستمر از خود بروز داد که رسیدن به مقام شامخ شهادت، پاداش این زحمات شد.
✅️ شهادت شهید جمهور و متعاقب آن، آغاز ثبت نام و فعالیت کاندیداهای ریاست جمهور گویا برای عده ای فرصتی فراهم ساخته تا از منازل لاکچری خود بیرون آمده و با سخنان بی ادبانه و هتاکانه، عقده های خودرا به زبان آورند که دراین میان، لجن پراکنی علیه شهدای خدمت خصوصا شهیدخدمت، سنگین و دون پایه است.
✅️ البته این نوع لجن پراکنی و بی نزاکتی، تازگی ندارد چرا که برخی از همپالکی های این افراد در سالهای قبل همینکه به قدرت رسیدند، گفتند:
امام عزیز به موزه ها سپرده شود!
علیه خدا اقامه دعوی کنیم و …!
آنان شنیع ترین حرکت‌ها را در مورد تاسوعا و عاشورا از خود بروز دادند و لیست خانم های آسیب پذیر کشور را به بیگانگان خاص ارائه کردند و …
تفاوت توهین و حرکت زشت و غیر قابل بعضی از این افراد با دیگر هم حزبی ها و تشکیلاتشان این است که آنها وقتی به قدرت رسیدند، شروع به لجن پراکنی کردند ولی اینها که اتفاقا در دولت های “جامعه مدنی” و “دولت کلید” بمدت ۱۶ سال مستقیما عضو کابینه بوده و دهها سال نیز در پست های کلیدی مدیریت داشتند، فرصت پیش آمده از ناحیه فعالیت های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری را، زمان مناسب برای عقده گشایی و بنوعی انتقام گیری از باورها، احساسات و عرض ارادت ملت ایران نسبت به شهیدجمهور و شهدای خدمت قلمداد نموده اند!
اما آنچه که عزت بخش است‌ مبنای قرآنی و البته لطف الهی است
✅️ البته انتظار از کاندیداهای محترم ریاست جمهوری این است که مرز بندی خود با افراد هتاک، فرصت طلب، لجن پراکن و تفرقه انداز را رعایت کنند.
✅️ در پایان، یادآوری این نکته ضروریست که ما انسان و مخلوق خدا و مسلمانیم، حداقل شایستگی بشری خود را در احترام به شخصیت ها خصوصا شهدای عزیز داشته باشیم
🌎والعاقبه للمتقین
✍عشرت شایق
خرداد۱۴۰۳