مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران از برگزاری دوره تخصصی آموزشی «مهندسی ارتباطات هوشمند در روابط عمومی» خبر داد و گفت: این دوره هفته آینده با همکاری سازمان فنی حرفه ای و حضور مدیران دستگاه ها، فرمانداری ها، شهرداری ها و بخشداری های استان تهران برگزار می شود. 

به گزارش گویای صنعت، محمد صائبی صبح سه شنبه از برگزاری دوره تخصصی آموزش «مهندسی ارتباطات هوشمند در روابط عمومی» با تدریس «حمید شکری خانقاه» خبر داد و اظهار کرد: این دوره طی هفته آینده و با همکاری سازمان فنی حرفه ای استان تهران برگزار می شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با تاکید بر اینکه ارتباطات فعال، ایجاد جریان سازی و استفاده مناسب از فناوری ها و نیروی انسانی متخصص مشخصه های اصلی و بارز روابط عمومی های فعال  است، گفت: با داشتن این مشخصه ها شاهد رشد، بالندگی و پیشرفت در یک سازمان خواهیم بود.

صائبی ارتباطات هوشمند در روابط عمومی ها را در عصر کنونی که فضای مجازی رشد زیادی داشته است، بسیار مهم دانست و افزود: یکی از پر چالش ترین مواردی که هر سازمان و دستگاه با آن روبرو است بروز شایعات می باشد که در صورت رفتار هوشمند روابط عمومی و استفاده از ابزارها و استراتژی های به  موقع و درست این شایعات پیش بینی، پیشگیری و برای آن ها برنامه های مدیریتی طراحی می شود.

مشاور استاندار تهران در تشریح جزئیات برگزاری این دوره تخصصی عنوان کرد: این دوره مختص مدیران دستگاه ها، فرمانداری ها، شهرداری ها و بخشداری ها است که توسط شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران برنامه و طرح ریزی شده و در شهرستان شهریار برگزار می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران در ادامه ضمن دعوت از همه مردم به ویژه شهروندان استان تهران برای حضور و مشارکت در انتخابات ۱۵ تیر به تعامل و هم افزایی روابط عمومی ها در پوشش و انعکاس خبری در روز انتخابات هشتم تیر ماه اشاره و بیان کرد: ضمن تقدیر از مشارکت همه روابط عمومی ها در این حوزه لازم می دانم اعلام کنم این روند برای روز جمعه ۱۵ تیرماه نیز ادامه خواهد داشت و ارزیابی عملکردها اطلاع رسانی خواهد شد.