فرماندار ویژه شهرستان ری در آئین افتتاح مدرسه حضرت رقیه «س» گفت: تلاش ما در مجموعه مدیریت شهرستان در طول یکسال گذشته بر این اساس بوده که اعتبارات ارزش افزوده را به سمت و سویی هدایت نماییم که بیشترین اثرگذاری در توسعه شهرستان و تسهیل گری در زندگی شهروندان را شاهد باشیم.

به گزارش گویای صنعت، روز شنبه ۲۱ مهرماه آئین افتتاحیه دبستان حضرت رقیه «س» شهرک شهید بهشتی شهرری باحضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، یزدیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی، بهرامی مدیرکل آمورش و پرورش شهرستان های تهران، اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ری و سایر مسئولین برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم در سخنانی با اشاره به مدیریت منابع و اعتبارات شهرستان در راستای رشد و توسعه در تمامی زمینه ها از جمله حوزه تعلیم و تربیت، گفت: امروز شاهد بهره برداری از یک باب مدرسه با فضایی مناسب و تمامی امکانات لازم هستیم که از محل اعتبارات ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری فرمانداری ویژه شهرستان ری توسط سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور ساخته شده است.

وی افزود: تلاش ما در مجموعه مدیریت شهرستان در طول یکسال گذشته بر این اساس بوده که اعتبارات ارزش افزوده را به سمت و سویی هدایت نماییم که بیشترین اثرگذاری در توسعه شهرستان و تسهیل گری در زندگی شهروندان را شاهد باشیم. ما نیازمند آن هستیم که با برنامه ریزی مناسب و هدف گذاری دقیق اعتبارات بتوانیم زیرساخت های مورد نیاز را اجرا و کاستی های موجود را رفع نماییم.

باب الحوائجی ادامه داد: خداوند را شاکریم که امروز با تلاش کلیه مسئولین و دستگاه های متولی شاهد افتتاح و بهره برداری از مدرسه دخترانه ۱۲ کلاسه حضرت رقیه «س» با هزینه کرد حدود ۳۰ میلیارد تومان می باشیم. همچنین با همت بلند و نیت پاک خیرین عزیز عملیات خشت گذاری ساخت ۲ باب مدرسه شامل مدرسه ۹ کلاسه بانو حسینیان در مقطع ابتدایی و مدرسه ۱۴ کلاسه دکتر محمدی زاده در مقطع متوسطه برگزار و عملیات اجرایی ساخت مدارس آغاز خواهد شد.

معاون استاندار تهران افزود: ۳ چیز است که باعث می شود پرونده انسان پس از مرگ او بسته نشود و همچنان از سوی دنیا برای او خیرات و حسنات ثبت گردد. اولین مورد علم نافع است. دومین مورد فرزند صالح و سومین مورد صدقه جاریه می باشد. قطعا ساخت مدرسه توسط خیرین گرامی یکی از برترین و بالاترین صدقات جاریه ای است که برکات و خیرات آن تا سال های سال برای اشخاص باقی خواهد ماند و علاوه بر آن عموم جامعه نیز از نتایج و خروجی این عمل خیر بهره مند می شوند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان با قدردانی از کلیه مسئولین و دستگاه های مؤثر در گسترش و‌ نوسازی فضاهای آموزشی در سطح شهرستان، اضافه کرد: در پایان از تلاش ها و مساعی جناب آقای دکتر یزدیخواه نماینده محترم مردم ری در مجلس شورای اسلامی به جهت همراهی و همکاری در پیشبرد امور شهرستان بویژه در ساخت، توسعه و نوسازی مدارس، اعضای محترم مجمع خیرین مدرسه ساز، مسئولین محترم آموزش و پرورش و کلیه مسئولین و ادارات شهرستان ری بدلیل حضور مؤثر در این حوزه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند منان سلامتی کلیه عزیزان را خواستارم‌.