مراسم یادواره شهدای عملیات غرورآفرین کربلای ۵ و بیت المقدس ۲با محوریت سردار شهید حاج یداله کلهر(قائم مقام لشگر ۱۰ حضرت سیدالشهداء) با حضور سردار محمدکوثری، سردار احمد ذوالقدر، رئیس بنیادشهید شهرری، سرهنگ قنبری، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در محل حسینیه سپاه سیدالشهدا برگزار گردید.

به گزارش گویای صنعت، مراسم یادواره شهدای عملیات غرورآفرین کربلای ۵ و بیت المقدس ۲با محوریت سردار شهید حاج یداله کلهر(قائم مقام لشگر ۱۰ حضرت سیدالشهداء) با حضور سردار محمدکوثری، سردار احمد ذوالقدر، حسین نصرالله رئیس بنیادشهید شهرری، سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم ری، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، همرزمان سردار شهیدکلهر در محل حسینیه سپاه سیدالشهدا برگزار گردید.

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه خدا را سپاس که توفیق مراسم یادواره شهدا را به ما داد، افزود: امروز جامعه مانیاز به تبیین و توجیه دارد. دشمن به دلیل جهالت جوانان ما از ندانستن تاریخ دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب در کمین اغفال جوانان نشسته است.

وی ادامه داد: این یادواره متعلق به ۴هزار شهید لشگر ۱۰ سیدالشهدا می باشد. امروز آغاز نهضت پاسداشت خون شهدا است.

 

در گوشه دیگرازمراسم سردار محمد کوثری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) تئوری غرب و شرق را به چالش کشید، بیان داشت: اراده خدا بر این بود که انسان الهی بیاید و کاری انجام دهد که بلایی بر سر طاغوت و دو ابرقدرت که دین را افیون می دانستند، بیاورد‌ . امام خمینی(ره) ، متکی به خداوند بود و یقین داشت که خداوند اورا کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه  ولایت و مردم ولایت مدار دو عنصری بود که نگذاشتند، دشمن در زمان جنگ وارد کشور شود ، گفت: دنیا جمع شد تا تزلزلی در قدم های فرماندهان و رزمندگان ایجادکند؛ لیکن نتوانستند.