معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با همراهی مدیرکل امور زنان استانداری تهران، با حضور در منزل  شهید «سید مهدی جلادتی» با خانواده این شهید راه قدس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گویای صنعت، انسیه خزعلی، عصر سه شنبه و همزمان با آخرین روز از ماه مبارک رمضان، با حضور در منزل شهید راه قدس « سید مهدی جلادتی» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در این دیدار با اشاره به مقام والای خانواده شهدا آنان را اسوه های صبر و مقاومت دانست و اظهار کرد: بی شک خون پاک شهدای قدس عاملی برای نابودی رژیم منحوس صهیونیستی خواهد بود.

خزعلی صبر و بردباری مادر و متانت و تعقل خواهر جوان «شهید جلادتی» در مواجهه با مصیبت وارده را یادآور صبوری خانواده‌های شهیدان جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم در همه این سال‌ها دانست و عنوان کرد: قدردان ایستادگی و صبر شما هستیم.

لازم به ذکر است که زهره جعفری، مدیرکل امور زنان استانداری تهران و دیگر مسئوولان نیز در این دیدار که با حضور مادر و خواهر شهید جلادتی برگزار شد، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده را همراهی کردند.

بر اساس این گزارش، «شهید سید مهدی جلادتی» در تاریخ ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳، در روز شهادت امیرالمومنین(ع)، در سن ۲۴ سالگی و در حالی که تنها دو روز به پایان ماموریت وی باقی مانده بود، در حمله هوایی رژیم صهونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شهادت رسیده است.