سردار ولی زاده گفت:گرچه مردم شریف ایران بعد از انقلاب ،هر زمان که انتخابات برگزارشد، پای صندوق های رای امده و مشارکت خود را به جهانیان ثابت و اقتدار ایران را  به منصه ظهور گذاشتند.

به گزارش گویای صنعت،سردار قربان محمد ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع)استان تهران  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گویای صنعت در رابطه با اینکه حضور مردم را در انتخابات چطور ارزیابی. کردید، بیان کرد: مردم در شهرستان های استان تهران با حضور سبز خود با رای دادن به نظام جمهوری و انقلاب اسلامی حماسه ای دیگر رارقم زدند.

وی ادامه داد:گرچه مردم شریف ایران بعد از انقلاب ،هر زمان که انتخابات برگزارشد، پای صندوق های رای امده و مشارکت خود را به جهانیان ثابت  و اقتدار ایران را  به منصه ظهور گذاشتند.

سردار ولی زاده اشاره کرد: اگر مشارکت در انتخابات کم باشد ،قطع یقین ،دشمن شاد می شویم و دشمنان طمع پیدا میکنند که؛ برای ما مشکلاتی را بیافرینند .

وی  توصیه ای به ملت شریف ایران و مردم شهرستان های استان تهران کرد و گفت:  آرای خودرا تا قبل از پایان وقت تعیین شده ،به صندوق های رای بیندازند و نیز به کاندیدای اصلح رای دهند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)استان تهران گفت: بستربسیار مناسبی را شورای نگهبان و وزارت کشور بوجودآورده ؛زیرا از همه جناح ها کاندیدا وجود دارد .

سردار ولی زاده در پایان اشاره کرد:  باحضور نیروهای امنیتی در سراسر کشور ،امنیت خوب توام با آرامش ایجاد شده است و تاکنون مشکل امنیتی نداشتیم و تلاش بر این است که تا پایان ساعات انتخابات هیچ مشکل امنیتی بوجود نیاید.