نخستین نشست علمی، تخصصی گردشگری در دولت چهاردهم با حضور متخصصان این حوزه و با همکاری صندوق توسعه و احیاء در پژوهشگاه میراث‌فرهنگی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گویای صنعت، دراین نشست تخصصی کارشناسان و متخصصان صنعت گردشگری چون حرمت‌الله رفیعی، شهاب طلایی، ولی تیموری، محمدحسین ایمانی خوشخو، محمدهادی نوروزی، مجتبی جاودان، اسماعیل قادری، محمدرضا رضوانی محمدعلی شادی و ناصر رضایی حضور دارند و به ارائه مباحث کارشناسی می پردازند.
محورهای این نشست شامل الزامات راهبردی صنعت گردشگری کشور در دولت چهاردهم، بررسی جایگاه گردشگری کشور در برنامه هفتم توسعه، نقش اماکن تاریخی، فرهنگی و بهره‌برداری از آنها در توسعه گردشگری، دیپلماسی گردشگری محور توسعه گردشگری در برنامه‌ هفتم، الزام اتحاد استراتژیک ذی‌نفعان برای توسعه گردشگری در چارچوب برنامه هفتم، آسیب‌شناسی برنامه‌ها و طرح‌های توسعه گردشگری ایران و تبیین جایگاه گردشگری در سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
گفتنی است این نشست در تاریخ ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ الی ۱۸ در پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری کشور برگزار می‌شود. لازم به ذکر است شرکت‌کنندگانی که حضوری و غیرحضوری در این جلسه شرکت دارند گواهینامه اعطا می‌شود.