شهردار منطقه 17 صبح امروز با حضور در دبستان دخترانه 22 بهمن، زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا درآورد و در بخشی از صحبت های خود از دانش آموزان دعوت کرد تا دلنوشته ای برای شهدا بنویسند.

به گزارش گویای صنعت،مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با حضور رضا سیفی و جمعی از معاونین و مدیران شهری در دبستان دخترانه ۲۲ بهمن برگزار شد.

در این مراسم شهردار منطقه ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و خانواده های آنها، از مدیر دبستان به دلیل تلاش های ایشان و کادر مدرسه تشکر کرد و به دانش آموزان یادآور شد که مدیرمدرسه، آنها را بسیار دوست دارد و تمام سعی و تلاش خود را برای ارتقاء کیفیت آموزشی دانش آموزان انجام می دهد.
شهردار منطقه در بخش دیگری از صحبت های خود، از دانش آموزان خواست با انتخاب یک شهید از محله، فامیل یا دوست یک دلنوشته برای این شهید بنویسند و آرزوها و خواسته های خود را در آن بنویسند که به قید قرعه به بهترین آنها از طرف مدیریت شهری، هدیه ای اهداء خواهد شد.
سیفی در پایان صحبت های خود گفت که این منطقه، انسان های بزرگی پرورش داده است و ان شالله شما هم در آینده یکی از افراد موثر برای کشور عزیزمان شوید.
سپس با نواخته شدن زنگ مدرسه توسط شهردار منطقه، سال تحصیلی جدید در این مدرسه به طور رسمی آغاز شد.
بازسازی مقبره شهدای زمزم به زودی
پس از این مراسم، شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهری منطقه به گلزار شهدای بوستان زمزم رفت و با غبارروبی مزار شهدای آرمیده در این گلزار، یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت.
شهردار در این مراسم هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت که شهدا و خانواده های آنها در منطقه برکات زیادی دارند و یکی از راه های میانبر برای باز شدن گره مشکلات، توسل به شهدا است.
سیفی در پایان این مراسم معنوی به طراحی و ساخت مقبره الشهدا برای مزار این شهدای والامقام اشاره کرد که در آینده ای نزدیک با همت مدیریت شهری منطقه اجرا خواهد شد.