فرمانده کل انتظامی سردار رادان می‌گوید که اگر امسال هزینه تخلف متخلفین ترمیم و درست نشود، آنها در سال ۱۴۰۳ بی‌محاباتر دست به تخلف می‌زنند چراکه هزینه تخلف برای متخلفین بازدارنده نیست و این موضوع باید اصلاح شود.

به گزارش گویای صنعت به نقل از فارس، هجدهمین همایش سراسری مدیران و روسای پلیس راهور فراجا امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سالن همایش نورالرضا ستاد پلیس راهور فراجا آغاز شد.

کاهش تصادفات و نظم ترافیکی در دستور کار پلیس راهور

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این همایش به موضوع تصادفات اشاره و اظهار داشت: برنامه ریزی برای کاهش تصادفات نیازمند آگاهی و اشراف کامل و کافی از همه مولفه‌های محیط است.وی افزود: پلیس راهور برای تمرکز بر ماموریت و تکلیف نظم ترافیکی بخشی از تصدی خود را در سال آینده واگذار و برون‌سپاری خواهد کرد. رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: به همه نیروهای پلیس راهور تکلیف شده است که باید برای سال ۱۴۰۳ به سمت اقدامات تحولی رفته تا منویات مقام معظم رهبری و دولت برای استقرار نظم و انضباط ترافیکی برای کاهش تصادفات و کاهش تلفات و مصدومین جاده ای رخ دهد. سردار حسینی اعلام کرد: در سال جدید با برون سپاری و واگذاری بخشی از تصدی گری های پلیس راهور بدون افزایش بار مالی برای کشور سعی داریم با ساز و کار منطقی توان عملیاتی خود را بر ماموریت نظم ترافیکی و کاهش تصادفات متمرکز کنیم.

سردار رادان: هزینه تخلف برای متخلفین بازدارنده نیست

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی در این همایش اظهار داشت: در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ هستیم و امسال برای همکارانم در انتظامی سال بسیار پرکاری بود.فرمانده کل انتظامی افزود: اگر امسال هزینه تخلف متخلفین ترمیم و درست نشود، متخلفین سال ۱۴۰۳ بی محاباتر دست به تخلف می‌زنند؛ چراکه هزینه تخلف برای متخلفین بازدارنده نیست و این موضوع باید اصلاح شود.وی با بیان اینکه باید به سمتی برویم که برای ثبت تخلف چشم های تیزبین زیادی در معابر وجود داشته باشد گفت: تعداد دوربین های ما در جاده‌های اصلی به اندازه کافی برای رصد، پایش و ثبت یک تخلف نیست. با بودجه دولتی امکان تحول در این حوزه وجود ندارد و ‌باید در سال ۱۴۰۳ از بخش خصوصی برای این امر استفاده کنیم.رادان بیان کرد: در ارائه خدمات با همه کارهای خوبی که انجام داده‌ایم، خدمات به صورتی است که مردم باید به ما مراجعه کنند، اما در سال آینده باید به سمتی برویم که در خدمات ما به سمت مردم مراجعه کنیم.فرمانده کل انتظامی افزود: هدف ما این است که در یک بازه زمانی از مراجعه مردم به پلیس راهور کاسته شود و مراجعه پلیس راهوربرای ارائه خدمت به مردم افرایش پیدا کند.وی گفت: عدد ۱۰۰ هزار منزل سازمانی را حتما عملی خواهیم کرد و