فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگيري 194 متهم، کشف کالاي قاچاق، مواد مخدر و اموال مسروقه در هفدهمین مرحله از طرح رعد این شهرستان، خبر داد.

به گزارش گویای صنعت، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح هفدهمین مرحله طرح رعد شهرستان ری با اشاره به دستگیری ۱۹۴ متهم در اجرای این طرح، بیان داشت: در این طرح ۱۴ باند سازمان یافته منهدم و ۱۴۰ سارق دستگیر، ۱۳ سارق به عنف دستگیر و ۱۹ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت مسروقه از سارقان کشف شد.

جلیلیان با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد سارقان و مجرمان با اقدامات مجرمانه خود امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند، گفت : در این مرحله از طرح رعد ۳۸۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ۳۲ قاچاقچی عمده و خرده ‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه در این طرح ۱۷۸ پرونده سرقت کشف شد، ابراز داشت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته ارزش اموال کشف شده در این طرح بیش از ۲۰ میلیارد تومان است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: پلیس به عنوان خدمتگزاران مردم تا پای جان در خدمت امنیت و آرامش شهروندان است و اجازه نخواهد داد کسی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازد.