فرماندار ویژه شهرستان ری در همایش تبیین حماسه حضور در جمع پیشکسوتان و قهرمانان ورزش شهرستان ری گفت: ورزشکاران و قهرمانان ری باحضور در پای صندوق های رأی بار دیگر نام بلند قبله تهران را در آسمان ایران طنین انداز خواهند کرد.

به گزارش گویای صنعت، در آستانه فرارسیدن چهل و پنجمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی، صبح امروز «همایش تبیین حماسه حضور» با موضوع محوری مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات باحضور جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان، ورزشکاران و رؤسای هیئات مختلف ورزشی در محل سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان ری برگزار شد.

مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این نشست در سخنانی با اشاره به پیشینه درخشان ری در ورزش قهرمانی گفت: ری همواره شهر میدان های جهانی، قهرمانان المپیکی، ورزش و ارزش و شهر طلایی ورزش ایران است. ما باید با تلاش و همت دست در دست هم گذاشته تا ورزش ری را به جایگاه واقعی خود برسانیم. همه باید به میدان آمده و کمک نمایند. ورزشکاران، پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان همه باید به میدان بیاییم.

وی افزود: مردم غیور ایران همواره تکلیف خود را در برابر کشور خود ادا نموده اند‌. امروز وقتی برای گفتن از اختلافات و مشکلات درون خانواده ای ما نیست. امروز دشمنان این مرز و بوم تمامی توان و امکانات خود را به کار گرفته اند تا وحدت و همدلی ما را از میان برداشته و نفاق و کینه توزی را جایگزین نمایند.

باب الحوائجی ادامه داد: امروز همه باید به عشق ایران به میدان آمده و بار دیگر به جهانیان ثابت نماییم که ما فرزندان ایران حتی باوجود برخی اختلاف سلایق و عقاید در راه سربلندی وطن خود همیشه یکدل و یکصدا بوده و هیچگاه اجازه نخواهیم داد دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ری اضافه کرد: حضرت امام خمینی «ره» مردم را ولی نعمتان انقلاب نامیدند. امروز اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی به چهل و پنجمین بهار شکوهمند خود رسیده است. فقط و فقط به پشتوانه حضور همین مردم ولایتمداری است که در تمامی فراز و نشیب ها حامی و پشتیبان کشور و انقلاب بوده که در راه عزت و سربلندی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی حتی از نثار جان و مال خود نیز دریغ نکرده اند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: یازدهم اسفندماه آوردگاه دیگری است برای حضور حماسی ملت غیور ایران که این بار نیز باحضورشان دین خود را به خون پاک شهدا و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ادا خواهند نمود. بی شک ورزشکاران و قهرمانان ری نیز همراه با سایر اقشار به میدان آمده و باحضورشان در پای صندوق های رأی بار دیگر نام بلند قبله تهران را در آسمان ایران اسلامی طنین انداز خواهند کرد.