شهردار قرچک گفت: فاز اول آرامستان بهشت فاطمه (س) بااعتباری بالغ‌بر 59 میلیارد و 500 میلیون تومان به متراژ 30 هکتار در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

به گزارش گویای صنعت، محسن خرمی شریف در این خصوص اظهار کرد: طبق وعده‌هایی که داده بودیم این پروژه باهدف ارتقاء خدمات‌دهی به شهروندان ساخته‌شده است و فاز اول این آرامستان در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی افزود: دو سوله اداری و تطهیر این پروژه به ابعاد ۸۰۰ مترمربع تجهیز احداث و تجهیز شد و محوطه‌سازی این پروژه شامل تسطیح و زیرسازی معابر، جدول‌گذاری و کف‌پوش به متراژ ۱۵ هکتار شامل پارکینگ، فضای سبز، پیاده راه و خیابان و احداث ۵ هزار قبر در ۲۴ هزار مترمربع باهدف ارتقاء خدمات‌دهی به شهروندان انجام‌شده است.
شهردار قرچک با اشاره به اینکه سر درب اصلی آرامستان به متراژ ۴۰۰ مترمربع با طراحی مذهبی اسلیمی احداث‌شده است، گفت: پل‌ها و جاده آرامستان بهشت فاطمه (س) نیز جهت تردد شهروندان به طول ۶۵۰۰ متر بااعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با اشتغال‌زایی ۲۲ نفر در سال‌های گذشته آماده‌شده است.
خرمی شریف در پایان اظهار کرد: تلاش مجموعه مدیریت شهری این است که خدمات و امکانات رفاهی بهتر و بیشتری برای مردم عزیز قرچک در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی انجام دهیم.