مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران با اشاره به آغاز دوره های آموزشی دهیاران و کارکنان دهیاری‌های استان، گفت: در این دوره، پرسنل امور مالی دهیاری های پنج شهرستان استان تهران، سرفصل های بودجه، حسابداری و حسابرسی را آموزش دیدند.

به گزارش گویای صنعت، سید حبیب موسوی، از آغاز دوره های آموزشی دهیاران و کارکنان دهیاری‌های استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طی اطلاع رسانی هایی که صورت گرفت، مقرر شد؛ از امروز، دوشنبه ۱۹ شهریور ماه، این دوره های آموزشی برگزار شود.

موسوی عنوان کرد: این دوره آموزشی، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در محل دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران در ادامه در تشریح جزئیات برگزاری دوره های آموزشی دهیاران و کارکنان دهیاری‌های استان تهران بیان کرد: کلاس ها طبق گروه بندی و برنامه زمانی اعلام شده در تاریخ های مقرر، راس ساعت هشت صبح آغاز و ساعت ۱۴ پایان خواهد یافت و امروز نیز بر همین اساس برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره ها برای دهیاران، مسوولان امور مالی و فنی دهیاری ها برنامه ریزی شده است، افزود: موضوع سرفصل ها بر اساس نیازسنجی انجام شده برای گروه های مخاطب پیش بینی شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران اظهار کرد: طی برگزاری این دوره آموزشی، مسوولان امور مالی دهیاری‌های پنج شهرستان استان شامل پاکدشت، پیشوا، قرچک، تهران و بهارستان سرفصل های بودجه، حسابداری و حسابرسی را آموزش دیدند.