فرمانده مرزباني انتظامي جمهوري اسلامي ايران در پيامي فرارسيدن 17 مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبريک گفت.

به گزارش گویای صنعت، سردار ” احمدعلی گودرزی” فرمانده مرزبانی فراجا به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، پیام گرامی داشتی صادر که متن پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم
هفدهم مرداد ماه، روزی که برای یادآوری ایثار خبرنگاران و توجه‌دادن جامعه به تلاش‌های حیاتی و بدون توقف آن‌ها تعیین شده را گرامی می دارم و به همه آنان، این مناسبت و پیوند زیبای آگاهی و مردم را تبریک می‌گویم.
خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی هستند و چون “دیده‌بان صادق” برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها تلاش می نمایند و امید است در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نورزند و تحت تأثیر جوسازی‌ها، شایعه پراکنی‌ها، هیاهوآفرینی‌ها، شانتاژهای خبری و فشارهای خارجی قرار نگیرند.
اگر چه این موهبت را نمی توان در دایره کوچک یک روز خلاصه نمود اما با تقدیس حضور بی دریغ اصحاب خبر در اتفاقات هر لحظه جامعه، روز خبرنگار را پاس می داریم و مجاهدت بی چشمداشت شان را ستایش می کنیم.
امروز فرماندهان و مرزبانان مجاهد انتظامی کشور بر خود افتخار می دانند که با تعامل، همکاری صمیمانه و سازنده با اصحاب رسانه گام های بلندی در توسعه نظم و امنیت بر داشته اند.
اینجانب ضمن گرامی داشت خاطره شهدای اصحاب رسانه خصوصا شهید “محمود صارمی” خبرنگار متعهد و همچنین نکوداشت پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر، از تلاش بی دریغ خبرنگاران دلسوز که با وجدان بیدار و آمیخته با عشق به بیان حق و حقیقت می پردازند، قدردانی می کنم؛ امید است که در روایت صادقانه رویدادها و ایفای رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم بیش از گذشته پرتلاش و پرتوان باشید و از خداوند متعال توفیقات روز افزون و سرافرازی را در سایه توجهات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) برای شما مسئلت داریم.