دکتر حمیدرضا عباسی مقدم رییس سازمان نخبگان ورزشی جهان و رییس انجمن مفاخر علمی و ورزشی و هنری ایران زمین پیام تبریک ارسال کرد.

به گزارش گویای صنعت،متن پیام از این قرار است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

عرض سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر پزشکیان، رییس محترم جمهوری اسلامی ایران.

اینجانب به نمایندگی از جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران وعضو این خانواده بزرگ مراتب سپاس و قدردانی خود را از انتصاب جناب آقای مهندس سعید اوحدی به سمت معاونت بنیاد شهید ابراز می دارم. این انتصاب ارزشمند، نشان از توجه و اهتمام جنابعالی به مطالبات و خواسته های بحق این قشر فداکار و ایثارگر جامعه است.

جناب آقای اوحدی به عنوان یک مدیر لایق و شایسته، بی شک با تجربه و تخصص خود، گامهای موثری در راستای تحقق خواسته های به حق خانواده های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان برخواهد داشت. امید است با حمایت و راهنمایی های جنابعالی، این مجموعه بتواند در جهت ارتقای رفاه و معیشت این قشر ارزشمند گام بردارد.

بار دیگر از جنابعالی به خاطر این انتصاب ارزشمند قدردانی نموده و موفقیت روزافزون جناب آقای اوحدی و بنیاد شهید و امور ایثارگران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

با تقدیم احترام
دکتر حمیدرضا عباسی مقدم رییس گروه های مردمی حامیان ولایت ،دولت ،مجلس و قوه قضاییه و عضو خانواده بزرگ جانبازان و ایثارگران و رییس سازمان نخبگان ورزشی جهان