شهردار قرچک با صدور پیامی ولادت باسعادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت امام زین العابدین (ع) را تبریک گفت.

به گزارش گویای صنعت، شهردار قرچک با صدور پیامی ولادت باسعادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت امام زین العابدین (ع) را تبریک گفت.
در متن پیام محسن خرمی شریف آمده است، شعبان المعظم ماه خدا و ماه اعیاد بزرگ و ایام ولادت ائمه معصومین (ع) است و ایام خجسته این ماه مصادف با سالروز ولادت باسعادت حضرت امام حسین (ع) بزرگ پاسدار دین مبین اسلام، حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز و حضرت امام زین العابدین (ع) است.
روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلامی است و روز جانباز تجلی‌گر راستین ایثارگری‌ها، مجاهدت‌ها و ازخودگذشتگی‌های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده‌اند.
فرارسیدن اعیاد شعبانیه را به همه پاسداران، جانبازان و ایثارگران پرافتخار ایران اسلامی به‌ویژه پاسداران، جانبازان و ایثارگران سرافراز شهرستان قرچک تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، امیدوارم در سایه خداوند متعال و تحت منویات مقام معظم رهبری سربلند و پیروز باشند.