در پی شهادت سردار سرافراز سیدرضی موسوی از فرماندهان شجاع کشور در مبارزه با ترویسم و ناامنی در منطقه، دکتر حمیدرضا نجف‌پورکردی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، در پیامی شهادت مظلومانه این سردار گرانقدر را به خانواده این شهید والامقام و مردم ایران اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش گویای صنعت، در پی شهادت سردار سرافراز سیدرضی موسوی از فرماندهان شجاع کشور در مبارزه با ترویسم و ناامنی در منطقه، دکتر حمیدرضا نجف‌پورکردی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، در پیامی شهادت مظلومانه این سردار گرانقدر را به خانواده این شهید والامقام و مردم ایران اسلامی تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»

شهادت مظلومانه سردار سرافراز ایران اسلامی شهید سیدرضی موسوی، مجاهد گمنام و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که عمر خویش را صرف تامین امنیت ایران اسلامی و ملت‌های مسلمان در منطقه خاورمیانه و مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی کرد، مردم ایران و ملت‌های بیدار منطقه را عزادار کرد.
این واقعه جانگداز را به محضر امام زمان (عج) و نائب برحقش امام خامنه‌ای و خانواده و همرزمان این شهید والامقام، آحاد ملت ایران اسلامی و همه ملت‌های آزاده منطقه به ویژه مردم مظلوم سوریه تسلیت عرض می‌نمایم.
قطعا دل‌های داغدار مردم ولایتمدار ایران با تاسی از مکتب عاشورا و مکتب حاج قاسم سلیمانی پاسدار خون شهیدان عزیز خواهند بود.
بدون تردید خون پاک شهید سیدرضی موسوی‌ و دیگر شهدای مقاومت و مدافعان حرم و حریم ولایت همچون سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، چهره پلید آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را رسوا خواهد کرد.
این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه در به شهادت رساندن اسوه‌های ایثار و شهادت، به ویژه در مقطعی که استکبار جهانی از طریق رژیم صهیونیستی در حال قتل عام کودکان و مردم بیگناه غزه است، اراده مردم ایران و ملت‌های بیدار منطقه در نابودی اسراییل و پاک کردن منطقه از لوث وجود اشغالگران و غارتگران را دو چندان خواهد کرد.»

مزید آگاهی: روز یکشنبه ۴ دیماه ۱۴۰۲ در حمله موشکی جنایتکارانه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی به دمشق، سردار سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی‌چاشمی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وی از هم‌رزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسؤول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود.