مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس و یک نفر از محافظین وی پیام تسلیت فرستاد.

به گزارش گویای صنعت، مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس و یک نفر از محافظین وی پیام تسلیت فرستاد،
بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون

اسماعیل هنیه فرمانده مجاهد مقاومت اسلامی، سرافرازانه در راه خدمت به ملت اسلامی و آرمان فلسطین به دیدار خداوند متعال شتافت. دشمن اگر فکر کند که ترور باعث تضعیف رهبران مقاومت می شود، دچار توهم است. این واقعه سنگین و اندوه بار در کنار مصائب جاری و جانکاه مردم مظلوم غزه سند حقانیت و صداقت مجاهدان مقاوم و خستگی ناپذیر فلسطین و نوید بخش نصرت الهی و غلبه بر دشمن زبون است.
این حادثه‌ی اسفناک اگرچه از یک سو نشان مکر دشمنان مردم ایران و دسیسه جنایتکاران بین‌المللی است اما در کنار آن ندای بیدار باشی است که همگان را به پاسخ الهی به این دشمنی رهنمون می سازد. این اقدامات تروریستی جنایتکاران، نشانه سردرگمی، استیصال و ناتوانی آن‌ها در تغییر محاسبات مردم مقاوم فلسطین و مجاهدان فلسطینی است. جنایت ترور اسماعیل هنیه به عنوان یکی از مصادیق نقض فاحش حقوق بشر، بی کیفر نخواهد ماند.
بی تردید مجاهدان راه اسلام و آزادی فلسطین پاداش خود را دریافت خواهند کرد و ملت بزرگ فلسطین و غزه هر روز منسجم تر، مقتدرتر و شجاع تر از گذشته به راه خود در مقابله با این غده سرطانی و آزادی قدس شریف گام بر خواهند داشت و این فداکاری ها و ایثارگری ها راه بزرگ و ارزشمند مقاومت را تقویت خواهد کرد و هیچ عاملی نمی تواند بر اراده پولادین این فرماندهان و رزمندگان خدشه وارد نماید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق با ملت فلسطین و مبارزان جبهه مقاومت و مردم شجاع غزه، شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران و به ویژه مقام معظم رهبری، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تسلیت عرض نموده و برای شهدای بزرگوار از خدای بزرگ، رحمت و رضوان الهی، حشر با ابرار و اولیاء الهی و شفاعت مقبول حضرت سید الشهدا اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

غلامعباس کیانی
مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران