معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در پیامی از حضور مردم شریف و انقلابی شهرستان ری در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تقدیر کرد.

به گزارش گویای صنعت ،حمید زمانی در پیامی از حضور مردم شریف و انقلابی شهرستان ری در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تقدیر کرد.
متن پیام بدین شرح است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم
«جٰاءَ الْحَق وَ زَحَقَ الْبٰاطِل إنَ الْبٰاطِلُ کٰانَ زَهُوقٰا»

ایام الله دهه مبارک فجر یاد آور دورانی است که ملت قهرمان ایران، مصمم و استوار تحت رهبری عالمانه حضرت امام خمینی (ره) به میدان آمدند و با فریاد شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بساط سالها ظلم و ستم و تحقیر در حکومت طاغوت را برچیدند.

بیست و دوم بهمن برای ملت ایران تحقق عینی وعده الهی است که «اگر خدا را یاری کنید، خداوند شما را یاری خواهدکرد». اکنون مردم عزیز و ملت قهرمان ایران، بویژه مردم ولایتمدار، مؤمن و قدرشناس شهرستان ری، پس از گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب بار دیگر با آرمان های بلند امام و رهبری تجدید بیعت نموده و ضمن بزرگداشت ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پایبندی خود را به ادامه راه امام و شهدا اعلام نمودند.

اینجانب با ادای احترام به ارواح طیبه شهدا و ابراز ارادت به پیشگاه بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، از مردم قدرشناس و انقلابی شهرستان ری که بار دیگر با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی وفاداری خود را به آرمان‌های امام و شهدای گلگون‌کفن میهن اسلامی اعلام و باحضور باصلابت و دشمن شکن خود در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن موجب خشنودی دوستان و یاران و نا امیدی و عصبانیت مستکبرین عالم گردیدند، تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب و پیروزی های روزافزون در تمامی عرصه ها برای ملت قهرمان ایران را مسئلت می نمایم.

حمید زمانی
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری