معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با صدور پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار و مؤمن شهرستان ری تبریک گفت.

به گزارش گویای صنعت، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز ملت بزرگ ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری و در ظل توجهات حضرت ولی عصر ارواحناالفداه چهل و پنجمین سالگرد فجر شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفته و در اوج عزت و اقتدار به راه خود ادامه داده که به فرموده امام خامنه ای عزیز راه اندکی تا رسیدن به قله های افتخار برای ملت ایران باقی مانده است.

متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ».
«خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملّتی را تغییر نمی‌دهد، مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند». سوره مبارکه رعد / آیه ۱۱

بی گمان در روزها و سال های ابتدایی شکل گیری نهضت اسلامی با میانداری امام خمینی «ره» معدود افرادی بر این باور استوار بودند که نهضت امام روح الله در آینده ای نزدیک طومار ۲۵۰۰ ساله پادشاهی در ایران را بر هم پیچیده و مبارزات ملت ختم به انقلابی خواهد شد که دنیا را حیرت زده و در تاریخ معاصر جهان ماندگار می گردد.

اما خمینی کبیر با اتکال به ذات اقدس الهی و دست گیری ائمه اطهار سلام الله علیها و با اعتماد و تکیه بر اراده ملت شریف و مسلمان ایران پس از سال ها رنج و سختی کشتی انقلاب را از دل طوفان مشکلات و ضربات رژیم طاغوت عبور داده و با پیروزی انقلاب اسلامی، نظامی مردم محور با تکیه به آراء اقشار مختلف جامعه و بر پایه تعالیم دین مبین اسلام و مذهب تشیع را در سراسر ایران عزیز مستقر نمود.

پیروزی انقلاب اسلامی مایه فخر و مباهات دوستان و کینه توزی و دشمنی بدخواهان ملت ایران شد. دشمنانی که از روزهای آغازین پیروزی نهضت با تمام قوا به میدان آمده و با علم نمودن گروهک کوردل منافقین و برپا نمودن جنگ تحمیلی ۸ ساله به کشورمان دشمنی و عداوت خود را با ملت ایران آغاز و طی سالهای متمادی با اعمال تحریم های همه جانبه، ترور شخصیت های برجسته کشور و مردم کوچه و خیابان، تصویب قطعنامه های بی اساس به بهانه های دروغین همچون حقوق بشر و مسلح نمودن و تحریک گروهک های ضاله ای همچون کومله، داعش و القاعده به جنگ با ایران ادامه دادند.

اما در تمامی این سال ها ملت قهرمان ایران با تکیه بر نصرت الهی و مدد گیری از اهل بیت «ع» تحت رهبری مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای «مدظله العالی» راه امام و انقلاب را با تمام توان ادامه داده و با تقدیم صدها هزار لاله گلگون کفن از شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس تا شهدای مدافعین حرم، نظم و امنیت، سلامت و دانشمندان و شخصیت های برجسته کشوری و لشکری، نهال نوپای انقلاب اسلامی را به درختی تناور و مستحکم بدل نموده که امروز سایه اقتدار آن بخش بزرگی از منطقه مهم‌ و استراتژیک خاورمیانه را در بر گرفته است.

استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیست با تمام قوا در صدد دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و با نقشه های مختلف سعی در تضعیف مبانی اصیل انقلاب و قدرت منطقه ای ایران عزیز دارد، اما همگان شاهد می باشند که امروز ملت بزرگ ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری و در ظل توجهات حضرت ولی عصر ارواحناالفداه چهل و پنجمین سالگرد فجر شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفته و در اوج عزت و اقتدار به راه خود ادامه داده که به فرموده امام خامنه ای عزیز راه اندکی تا رسیدن به قله های افتخار برای ملت ایران باقی مانده است.

اینجانب در پایان فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به محضر فرمانده معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور و انقلابی ایران بویژه اهالی متدین و ولایتمدار شهرستان ری تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال عزت، افتخار و اقتدار روز افزون کشور و ملت قهرمان ایران را مسئلت می نمایم.

مهدی باب الحوائجی
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری