شهردارمنطقه۱۳ در تشریح اقدامات انجام شده در طرح الگوی خدمت از بهسازی و ساماندهی چهار معبر منتخب به طول ۴ هزار ۵۲۰ متر خبر داد .

به گزارش گویای صنعت، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اجرای فرآیند برنامه ریزی طرح الگوی خدمت با همکاری نواحی چهار گانه گفت:این طرح مکمل دیگر طرح های مدیریت شهری از قبیل سه طرح ۳۶۰درجه، نگهداشت شهر و تحول بیست‌گانه خدمت است شامل کلیه موضوعات شهری می شود و هر هفته و به طور مستمر در ۱۲ محور پیگیری شده است .
به گفته وی در طرح الگوی خدمت ، ۱۷ پروژه با پیشرفت ۷۵ درصدی در خیابان امامت حدفاصل دماوند تا سی متری نیروی هوایی ، پنجم نیروی هوایی و صفا در دست اجراست .
شهردار منطقه ۱۳، اجرای عملیات پیاده روسازی و بهسازی آسفالت و اصلاح نهر و جدول، رنگ آمیزی جداول بر اساس طرح پالت رنگی، تجهیز و بهسازی روشنایی محله امامت، رسیدگی به فضای سبز و باغچه های محله امامت پاکسازی معابر و حذف مخازن زباله ، همسطح سازی، رنگ امیزی زیر مخزنی و اصلاح نهر و جدول از جمله اقدامات انجام شده برشمرد و ادامه داد : عملیات خط کشی ترافیکی، نصب تجهیزات ترافیکی و زیباسازی و رنگ آمیزی و پاکسازی معابر در دستور کار قرار دارد.